Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوشایند گفت: تاکنون ۳۱۱ هزار و ۳۶۹ عدد ماسک و ۹۳۹ گان در کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی تولید شده است.

«حسین خوشایند» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ابتلاء به ویروس کرونا، تاکنون 311 هزار و 369 عدد ماسک و 939 گان در کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و افزایش تقاضای ماسک، با همکاری مراکز دولتی و خصوصی فعال در حوزه خیاطی، تولید ماسک و گان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان، در دو بخش دولتی و خصوصی آغاز شد ولی هم اکنون به دلیل اشباع بازار تولید کمتر شده است.

 

خوشایند بیان کرد: هم اکنون 35 کارگاه آموزش فنی و حرفه ای «10 کارگاه دولتی و 25 کارگاه آموزش آزاد و غیر دولتی» با 35 مربی در حال تولید ماسک و گان هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: این کارگاه ها به دلیل اشباع بازار در خصوص اقلام بهداشتی مانند ماسک و گان تقریبا نیمه تعطیل شده اند و هم اکنون فعالیت کارگاه ها کم شده است.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی افزود: اقلام بهداشتی تولید شده با همکاری بسیج سازندگی و شبکه بهداشت و درمان، در کارگاه های فنی و حرفه ای استان، بعد از استریل بین شهرستان های استان توزیع می شود.

 

خوشایند با بیان اینکه ماسک های بهداشتی، کاورهای بخش قرنطینه بیمارستانی و دیگر اقلام مورد نیاز به صورت روزانه تولید می شود، گفت: این اقلام بعد از تولید در اختیار ستاد مبارزه با کرونا ویروس شهرهای استان قرار می گیرد.

 

وی ضمن تشکر از کادر درمان، پزشکان و مدافعان سلامت، بیان کرد: مجموعه فنی و حرفه ای استان برای قطع زنجیره کرونا، با بهره گیری از مهارت، در خدمت سلامت اقشار مختلف جامعه است.

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک تولید ماسک مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی خراسان جنوبي بیرجند آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم اسماعیلی عصر چهارشنبه در دوره آشنایی با اصول پیشگیری از غرق شدگی گیلان با اشاره به اجرای طرح مشترک بین نجات غریق و غواصی استان گیلان و معاونت تربیت بدنی سلامت آموزش و پرورش اظهار کرد: طرح کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی با هدف کاهش آمار غریق به عنوان استان ساحلی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح مناطق ۳۴ گانه آموزش و پرورش با هیئت نجات غرق و غواصی استان گیلان همکاری می‌کنند، گفت: مسؤولان انجمن شنا و سرگروه‌های آموزشی در کارگاه پیشگیری از غرق شدگی حاضر می‌شوند و پس از آن برای آموزش در مدارس متوسطه اول و دوم حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان با بیان اینکه در این کارگاه اساتید و مدرسین نجات غریق تولید محتوای آموزشی در راستای کاهش غریق در استان ساحلی گیلان ارائه می‌کنند، افزود: افراد آموزش دیده به عنوان سفیران و مدرسین در مدارس سطح استان اول و دوم حضور پیدا کرده و به دانش آموزان آموزش می‌دهند.

اسماعیلی هدف از طرح مذکور را کاهش غرق شدگی در میان بومیان گیلانی عنوان کرد و گفت: بسیاری از بومیان به ویژه نوجوانان و جوانان اطلاعات زیادی از پیشگیری از غرق شدگی ندارند بنابراین این آموزش در راستای آموزش پیشگیری صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بخشی از غریق‌ها از بومیان استان هستند نیاز به آموزش برای جلوگیری از مغروقین ضروری است، بنابراین دانش آموزان بعد از آموزش به عنوان همیاران و سفیران نجات غریق در بین خانواده و جامعه لحاظ می‌شوند.

کد خبر 6088126

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی