Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پیروز حناچی در مورد سرانجام اجرای طرح ترافیک گفت: طرح ترافیک از شنبه هفته آینده در تهران اجرا می‌شود و ما در شهرداری نیز نسبت به مانیتورینگ وضعیت ترافیک اقدام می‌کنیم.

وی با بیان این‌که بنابراین است که فاصله اجتماعی به طور کامل اجرایی شود، گفت: ترافیک وجوه دیگری نیز دارد و بررسی ها نشان می دهد که سفرهای غیرضرور در تهران به شدت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که آلودگی هوا رو به افزایش است، گفت: این مسئله خطرناک است و نباید بگذاریم که آلودگی بیش از حد مجاز بالاتر برود.

شهردار تهران گفت: یک الی دو هفته طرح را اجرا می‌کنیم و اگر لازم باشد نسبت به تنظیم مجدد و یا تجدیدنظر اقدام خواهیم کرد، هر چند که در حال حاضر ساعت اجرای طرح ترافیک به گونه‌ای است که کارمندان و افرادی که موظف هستند در محل کار خود حضور داشته باشند بتوانند از وسلیه شخصی خود استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: طرح ترافیک حناچی طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان

شهردار خوی از مسیرگشایی در بافت فرسوده و قدیمی این شهر با هدف کاهش ترافیک خبر داد و گفت: اجرای پروژه‌های مسیرگشایی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با توجه به اقدامات عمرانی شهرداری خوی شامل احداث کمربندی و مسیرگشایی در ۵ نقطه از بافت فرسوده شهر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان اظهار کرد: اجرای این پروژه‌ها پاسخی به مطالبات مردمی در راستای کاهش ترافیک است.

وی افزود: همچنین با اجرای این پروژه‌ها در راستای بازآفرینی شهری اقدام و سعی داریم که مناطق کم برخوردار خوی نیز توسعه یابند.

شهردار خوی با اشاره به عملیات احداث کمربندی شهید سلیمانی گفت: کمربندی شهید سلیمانی به طول ۶ کیلومتر در مسیر رفت و برگشت که هر مسیر آن چهار بانده بوده و احداث آن موجب کاهش ترافیک خواهد شد.

نصرالله‌پور با اشاره به پروژه‌های مسیرگشایی در راستای کاهش ترافیک شهری توسط مدیریت‌شهری خوی تصریح کرد: مسیرگشایی ادامه شیخ نوایی، بهشتی شمالی، پشت پارک ملت منتهی به جمشیدآباد از جمله این پروژه‌ها است با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 750525

دیگر خبرها

  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • گره اندر گره
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول