Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، آنچه مشخص است خودروساز در قرعه‌کشی روز شنبه ۱۷ خرداد ماه، باید این اطمینان را به متقاضیان و ثبت ‌نام کنندگان در اولین فروش فوق‌العاده بدهد که قرعه‌کشی در صحت و درستی انجام خواهد شد و قرار نیست تخلفی در این زمینه صورت گیرد.

شنبه ۱۷خرداد قرعه‌کشی برای تحویل خودرو انجام خواهد شد و اسامی افرادی که برنده شدند از طریق پیامک به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فردا آخرین روز از فرصت ثبت نام ‌ در اولین فروش فوق‌العاده خودروسازان است. حدود پنج میلیون نفر در قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده شرکت کردند.

در صورت صحت ثبت ‌نام این تعداد متقاضی در طرح مذکور و عرضه ۲۵ هزار خودرو از سوی خودروساز می‌توان این طور محاسبه کرد که از هر ۲۰۰ شرکت‌کننده، یک نفر برنده نهایی قرعه‌کشی خواهد بود و باقی، سودی از این قرعه‌کشی نخواهند برد. آنچه مشخص است سیاست‌گذار خودرو با حذف پیش پرداخت ۵۰ درصدی خودرو در حین قرعه‌کشی و همچنین لغو چک صیادی تعداد بیشتری از مردم را ترغیب به شرکت در قرعه‌کشی خودرو کرد. به این ترتیب به نظر می‌رسد با تصمیمات اخیر وزارت صمت، بخش دیگری از تقاضای بازار که از آن به ‌عنوان تقاضای خاموش یاد می‌شد، به جمع متقاضیان فعال خودرو پیوستند که همین مساله شانس مشتریان واقعی را برای خرید خودرو کمتر از گذشته خواهد کرد.

اما با توجه به گفته رئیس سازمان حمایت افرادی که در قرعه‌کشی خودرو برنده می‌شوند ۴۸ ساعت پس از اعلام اسامی، زمان دارند تا نسبت به واریز و تکمیل وجه اقدام کنند.

به گفته وی، خودروساز موظف است سه ماه پس از قرعه‌کشی خودرو را تحویل متقاضی دهد و تا پایان تابستان قطعا پرونده اولین قرعه‌کشی بسته خواهد شد و خودرو به دست متقاضیان می‌رسد.

اظهارات عباس تابش مبنی ‌بر تحویل خودرو طی سه ماه آینده در شرایطی عنوان می‌شود که خودروسازان در تحویل خودروهای معوق و همچنین تکمیل محصولات ناقص هم اکنون با کمبود زمان مواجه است.

کد خبر 517282 برچسب‌ها خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو ایرانی فروش فوق العاده قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری

تین نیوز

چراغ اول فروش تریلی در سال 1403 را یک شرکت داخلی با فروش تریلی های پرقدرت چینی روشن کرده است. این تریلی ها با پیش پرداخت 2.75 میلیاردی و تحویل فوری به فروش گذاشته شده است.

بر اساس خبر منتشر شده در رسانه ها شرکت آرین دیزل در نخستین فروش خود در سال ۱۴۰۳ تریلی های شکموتو را به خریداران عرضه کرده است. این کشنده پرقدرت چینی در این بخشنامه با مدل ۱۴۰۳ به متقاضیان تحویل خواهد شد و طبق اعلام این شرکت تحویل این تریلی ها به خریداران به صورت فوری خواهد بود. آغاز ثبت نام کشنده شکموتو از ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳-  شنبه می باشد.

قیمت نهایی فروش تریلی شکموتو در نخستین بخشنامه 1403

قیمت نهایی اعلام شده برای فروش این کشنده در بخشنامه ۵.۷۴۵ میلیارد تومان بیان شده است. شما در زمان ثبت نام ۲.۷۵۰ میلیارد تومان را پرداخت می کنید. مابقی مبلغ به صورت چک از شما دریافت می گردد. شما باید ۶ فقره چک هر کدام به مبلغ ۴۹۹ میلیون تومان را تحویل دهید. سود مشارکت در بخشنامه ۱۰ درصد بیان شده و سود انصراف نیز ۱۱ درصد عنوان شده است. جریمه تاخیر نیز ۸ درصد است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان