Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد با رد ادعای حملات سایبری ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت ایران همواره هدف نیروهای شرور در این زمینه بوده است و به دفاع مشروع در برابر چنین حملاتی ادامه می‌دهد. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، علیرضا میریوسفی روز دوشنبه در واکنش به ادعاهای مقامات صهیونیستی مبنی بر اینکه عوامل جمهوری اسلامی به سیستم پمپاژ آب یکی از شهرهای این رژیم حمله سایبری داشته‌اند، این مطلب را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته تارنمای فایننشال تایمز، در اوایل ماه آوریل مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند، یک کد نوشته شده توسط ایرانیان به سراسر جهان سفر کرده و از طریق سرورهای رایانه‌ای ایالات متحده و اروپا برای پنهان کردن منشاء خود، به کنترل‌کننده‌های نرم‌افزاری پمپ‌های آب شهری اسرائیل نفوذ کرده بود.

این ادعاها در حالی است که ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون همواره بر حفاظت از جان شهروندان غیرنظامی تاکید داشته و هرگز عملیاتی را علیه مردم بی‌گناه تدارک ندیده است.

به گفته فایننشال تایمز از قول یکی از کارشناسان ایرانی، «ایران از نظر سیاسی توانایی تحمل تلاش برای مسموم کردن غیرنظامیان اسرائیلی را ندارد و حتی اگر ایران چنین کرده باشد، واکنش مناسب اسرائیلی‌ها کجاست؟ شک ما این است که اسرائیلی‌ها پول بیشتری از ایالات متحده می خواهند و همه اینها را شکل داده‌اند؛ اما آمریکایی‌ها احمق نیستند.»

به گزارش ایرنا، سخنگوی نمایندگی ایران در ادامه اظهارات خود افزود: فعالیت‌های سایبری ایران کاملا دفاعی و حفاظتی هستند. ایران به عنوان یکی از قربانیان جنگ افزارهای و خرابکاری سایبری همچون استاکس‌نت، از میزان اثرات مخرب چنین ابزارهایی به خوبی آگاه است.

ظریف از بازگشت دانشمند بازداشت شده ایرانی به کشور خبر دادکنایه معنادار ظریف به مقامات آمریکایی: تکنیک «زانو روی گردن» چیز تازه‌ای نیست


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,90,95/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!

یک حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با اشاره به توئیت سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نوشت:آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!

به گزارش ایسنا، رضا نصری، حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با بازنشر توئیت سفیر رژیم صهیونیستی نوشت:

«سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد می‌گوید اسرائیل باید در نظر داشته باشد از این سازمان - که آن را یک سازمان فاسد می‌خواند - خارج شود! 

بله لطفا! 

آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند