Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@10:10:35 GMT

مادری که برای نجات فرزندش در رودخانه غرق شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۱۵۳۷

صراط:

‏سرهنگ حسین نوری فرید، سرپرست فرماندهی انتظامی‌هامون سیستان‌وبلوچستان درباره جزئیات ‏این حادثه گفت: «عصر روز شنبه مرگ مشکوکی در رودخانه سیستان در حاشیه شهر‌هامون به ‏مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل ‏اعزام شدند.

به گزارش شهروند در بررسی‌های مأموران کلانتری۱۱ مشخص شد پسربچه‌ای دوونیم‌ساله که به همراه ‏خانواده‌اش برای تفریح به کنار رودخانه رفته بود به داخل آب سُر می‌خورد و مادر سی‌وپنج ساله برای ‏نجات فرزندش به داخل آب می‌رود تا کودک را از آب بیرون بکشد که به دلیل آشنا نبودن با فنون ‏شنا در داخل رودخانه گرفتار و غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» ‏

سرپرست فرماندهی انتظامی‌هامون با اشاره به تلاش‌های تیم‌های امدادی برای خارج کردن جسد متوفی ‏از داخل این رودخانه، از خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همواره ‏مراقب کودکان خود باشند و هیچ‌گاه آن‌ها را تنها نگذارند و از نهرها، رودخانه‌ها و تنگه‌ها دور شوند تا ‏شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم. ‏

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رودخانه سیستان جسد متوفی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید در این خصوص اظهار داشت:   پس از دریافت خبر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: تیم های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • آبگیری بخشی از تالاب هامون و خوشحالی ‌مردم سیستان
  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت