Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک از اختصاص ۱۷ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی برای تکمیل خانه کشتی این شهرستان خبر داد.

کیومرث آریان‌متین در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص روند ساخت خانه کشتی اندیمشک که در سال ۹۶ کلنگ‌زنی شده است، اظهارکرد: با دستور حاجتی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان، اعتبار جدید ساخت خانه کشتی پنج هزار نفری اندیمشک در سال ۹۹ ابلاغ و مبلغ ۱۷ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی برای این پروژه در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باتوجه به بودجه در نظر گرفته شده، احتمال بهره‌برداری از آن تا پایان سال جاری وجود دارد.

وی با بیان این‌که طرح این خانه کشتی در نوع خود در ایران بی‌نظیر است و از نظر امکانات و طراحی فضاهای مورد نیاز جهت برگزاری مسابقات در یک کلاس جهانی است، افزود:  تلاش ما این است که هر چه سریع‌تر این پروژه تکمیل شود تا علاقه‌مندان به کشتی در شهرستان اندیمشک بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک با قدردانی از حمایت استاندار خوزستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و همچنین پیگیری‌های نماینده و فرماندار اندیمشک و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: امیدوارم با کمک همه این عزیزان شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این سالن بزرگ و آکادمی کشتی فرنگی کشور در اندیمشک باشیم.

وی عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان اندیمشک در سال‌های ۹۸ و ۹۹ با داشتن ۱۹ پروژه ورزشی با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان که بیش از ۷۰ درصد آن نیز از محل اعتبارات نفت تامین شده است، یکی از فعال‌ترین ادارات ورزش و جوانان در بحث پروژه‌های ورزشی در سطح استان خوزستان است.

آریان‌متین به پروژه‌های ورزشی این شهرستان اشاره کرد و گفت: هفت چمن مصنوعی، پایگاه قهرمانی  ۱و ۲، جاده سلامت و پارک ورزشی فرهنگیان، جاده سلامت و پارک ورزشی کوی لور، جاده سلامت و پارک ورزشی کوی نیرو، سالن تمرینی شهید سروندی، سالن کوی جانبازان، چمن نفت (شهید قربانی)، خانه کشتی پنج هزار نفری، چمن چم گلک، چمن حسینیه و سالن کوی لور جهت استفاده همشهریان در حال اجرا هستند. همچنین نصب تشک‌های استاندارد و جدید مورد تقاضای کشتی‌گیران اندیمشکی در سالن پایگاه قهرمانی کوی شهدا انجام شد.

وی از پلمب ۱۰ باشگاه ورزشی متخلف در اندیمشک خبر داد و گفت: این اقدامات در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می‌گیرد و پلمب باشگاه‌هایی که موارد بهداشتی و تذکرات لازم را رعایت نکنند، با هماهنگی پلیس و اماکن انجام و به مقام قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار ورزشی خوزستان استانی ورزشی کشتی ورزش و جوانان خانه کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ضمن تبریک هفته معلم  گفت:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر مقام عالی استان بوده که برای اجرای آن در مجموع ۳ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

وی افزود: بزودی این پروژه با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن شروع خواهد شد.

ترابی کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا ، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درسی در شهرستان، اجرای طرح های عمران شهری شهرداری ها، موفقیت طرح های مخابرات در سطح استان ،اتمام طرح های راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرح های تامین آب شرب روستاها ، برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و در حال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امید واری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان گام های مثمر ثمر و اساسی در جهت توسعه شهرستان برداشته شود.

 

دیگر خبرها

  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • سیل بند کرخه شکست
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان