Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به حجم بالای مراجعه به مراکز تعویض پلاک استان گفت: ارائه خدمات تنها با نوبت قبلی امکان‌پذیر است. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ فضل‌الله شیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اقداماتی در راستای تسهیل در تعویض پلاک انجام شده است اظهار داشت: مراجعات مربوط به خودروهای نوشماره در اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 77 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مراجعات مربوط به تعویض پلاک نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش یافته است.

شیری افزود: در گذشته افراد مراجعه‌کننده به داخل سالن مراجعه می‌کردند و مکان دریافت می‌کردند اما اکنون به دلیل فاصله‌‌گذاری اجتماعی بیرون از سالن منتظر می‌شوند و در هر نوبت چهل نفر اجازه ورود دارند.

انتظار چند ماهه شهروندان بهبهانی برای بازگشایی مجدد مرکز تعویض پلاک بی نتیجه ماندخلاء های قانونی در نصب پلاک/ خریداران خودروهای صفر دقت کنندرئیس پلیس تهران: تمام خودروهای احتکارشده فاقد شماره‌گذاری و پلاک بوده‌اند

وی از افزایش تعداد غرفه‌ها برای تسهیل در ارائه خدمات خبر داد و افزود: مرکز تعویض پلاک هر روز تا ساعت 17 فعال است و هرچند مقرر شده بود مخابرات زیرساخت نوبت‌دهی اینترنتی را فراهم کند اما هنوز محقق نشده است.

شیری بیان کرد: از ابتدای هفته جاری نوبت‌دهی حضوری فعال شده است و مراجعه‌کننده شناسنامه خودرو را ارائه و یک نوبت دریافت می‌کند و همان روز به همراه خودرو و خریدار و فروشنده مراجعه می‌کند. 

وی با اشاره به اینکه دریافت خدمات تعویض پلاک با نوبت قبلی مقدور است گفت: با توجه به حجم مراجعات مرکز تعویض پلاک کرمانشاه و جلوگیری از تشکیل صف و هدر رفت وقت شهروندان اخد خدمات تعویض پلاک در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه فقط با اخذ نوبت قبلی حضور مقدور است.

شیری با بیان اینکه اخذ نوبت قبلی مستلزم ارائه مدارک مالکیت خودرو وهویتی مالک است افزود: با اجرای این روش ارائه خدمات در تعویض پلاک کرمانشاه نیازی به حضور آنها تا موعد مقرر اعلامی نیست.

انتهای پیام/832/ ع

R41380/P1494/S6,68/CT1 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فنی خودرو مرکز تعویض پلاک ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش مشکلات و دغدغه‌های اجتماعی با طرح تحول نظام آموزشی رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، ابوالفضل ابوترابی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در گردهمایی معلمان تیران کرون اظهار کرد: نظام آموزشی در شرایط فعلی پاسخگوی نیازهای جامعه و نسل جدید نیست و باید در این ساختار تحول ایجاد شود.

وی افزود: ترکیب درسی و فصل‌های کتب آموزشی برای نیازهای فردی و اجتماعی جامعه کارآمدی نداشته و کودک و نوجوان درس زندگی نمی‌آموزند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مباحث علمی و تجربی نیازهای جامعه را برطرف نکرده و نگرانی‌های اعتقادی و مهارتی به دلیل عدم ارائه مطالب مهارت‌های زندگی در جامعه ایجاد شده است.

ابوترابی ادامه داد: در طرح پیشنهادی تحول در نظام آموزشی کشور موضوعات اعتقادی و مهارت‌آموزی در اولویت قرار می‌گیرد تا دانش‌آموزان در مدت ۱۲ سال مدرسه اعتقادات خود را تقویت کرده و مهارت‌های زندگی را می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با تمرکز بر دو محور اعتقادات و مهارت‌های علمی به زندگی زندگی افراد کمک شده و در آینده می‌توانند در زندگی فردی و اجتماعی خود استفاده کند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این طرح در مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد تا پس از بررسی در کمسیون‌های تخصصی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برسی نهایی و تصویر بشود.

ابوترابی یادآور شد: کارشناسان و افراد متخصص در این حوزه همکاری خوبی داشته و سعی شده تا این طرح قوی و با سطح بالا عرضه شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم در تأمین نیازهای آموزش و پرورش گفت: خیرین در مدرسه‌سازی و تأمین هزینه‌ها همکاری خوبی داشته‌اند که بدون همکاری آنان دولت قادر به رفع نیاز آموزشی نبود. تداوم همکاری‌ها باعث می‌شود تا تجهیزات مورد نیاز مدارس هم تأمین شود.

کد خبر 751245

دیگر خبرها

  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی