Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمندان فیس بوک اعتراض نادری علیه واکنش مارک زاکربرگ به ترامپ ترتیب دادند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی‌نت، کارمندان فیس‌بوک اعتراض نادری علیه واکنش مارک زاکربرگ به ترامپ ترتیب دادند. 

کارمندان این شبکه اجتماعی با استفاده از توئیتر ناامیدی خود درباره تصمیم رئیس هیات مدیره  فیس‌بوک برای حذف نکردن پست‌های دونالد ترامپ درباره اعتراضات اخیر مردم آمریکا را اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کارمندان این شرکت که از تعطیلات آخر هفته انتقادات گسترده‌ای را در شبکه اجتماعی توییتر شروع کردند، با برپایی یک حرکت مجازی و تغییر نمادین تصاویر پروفایل، مخالفت خود را تشدید کردند.

غول رسانه‌های اجتماعی پیش از این از طرف کارمندان خود با انتقاداتی روبرو شده بود که عمدتاً به دلیل رفتارهای سیاسی مارک زاکربرگ بود.

مخالفت داخلی به نقطه جوش تازه‌ای رسیده است زیرا عدم واکنش فیس بوک به توییت ترامپ با سیاست‌های این شبکه اجتماعی در تضاد است.

توئیتر به پیام ترامپ با مضمون «با شروع غارت، شلیک گلوله نیز آغاز می شود» برچسب هشدار افزوده بود، اما فیس بوک در این پیام هیچ تغییری ایجاد نکرد و همین موضوع منجر به اعتراض‌های فراوان کارمندان این شرکت به رفتار زاکربرگ شد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: ترامپ فیس بوک مارک زاکربرگ اعتراض فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است

معاون حقوقی، امور مجلس و دولت فراجا در بجنورد، گفت: طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سردار سرتیپ دوم سلیمان ملک‌زاده در جمع مردم مرکز استان خراسان شمالی در اجتماع حامیان طرح نور، اظهار داشت: استان خراسان شمالی در اجرای طرح قرآنی نور جزو استان‌های سرآمد کشور بود.

وی با سپاس از همراهی مردم در این طرح، افزود: با همراهی بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس که مردم هستند، یکی از پاک‌ترین و بهترین استان‌های کشور خراسان شمالی است.

معاون حقوقی و امور مجلس فرماندهی انتظامی کل کشور، تصریح کرد: استان خراسان شمالی در تمام مولفه‌های امنیتی از بهترین استان‌های کشور است.

ملک‌زاده گفت: من از طرف سردار رادان ماموریت دارم که از همرزمان خود در فراجای استان تقدیر کنم. تقدیر اصلی را نیز باید از مردم داشته باشیم که با همراهی پلیس یک استان برتر را ایجاد کردند. ما قدردان همراهی بی‌نظیر مردم هستیم.

سردار سعید مطهری‌زاده، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی نیز در این نشست، اظهار داشت: قدردان حمایت‌های مردم هستیم و همیشه این حمایت‌ها موجب دلگرمی پلیس بوده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • هفت وزیر، رئیس جمهور را در سفر به قم همراهی می‌کنند
  • خبر خوب یک وزیر برای کارمندان دولت
  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • استان البرز با کاهش منابع آبی مواجه است
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است
  • ترامپ: زندان را ترجیح می‌دهم
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است