Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:25:15 GMT

۱۴ و ۱۵ خرداد فرصت نمایش فرهیختگی انقلاب است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۶۸۶

۱۴ و ۱۵ خرداد فرصت نمایش فرهیختگی انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، ایت الله دژکام شامگاه دوشنبه در همایش امر به معروف و نهی از منکر ضمن گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام بیان کرد: باید با تدابیر اندیشیده شده راهکارهایی ارائه داد که ضمن رعایت چهارچوب‌های بهداشتی دستورات ستاد مبارزه با کرونا، وظیفه‌ای که بر عهده داریم را به نحو مطلوبی انجام دهیم، شیراز مرکز یک فرهنگ است، فرهنگ و تمدن هم در همین موارد بروز پیدا می‌کند که یک مسئله جدیدی که پیش آمده را با حفظ چهارچوب‌ها حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیراز اضافه کرد: اگر اینگونه فکر کنیم که اکنون کرونا است و دیگر نباید کارهای فرهنگی انجام دهیم درواقع همان چیزی می‌شود که دشمن دوست دارد یعنی تسلیم دشمن می‌شویم، از این رو ۱۴ و ۱۵ خردادماه ضمن احترام به امام و شهدا فرصت مناسبی برای به نمایش گذاشتن صحنه‌هایی از جلوه فرهنگ، تمدن و فرهیختگی شیراز باشد.

وی تصریح کرد: شیراز از جمله شهرهایی است که در ۱۵ خرداد ۴۲ قیام کرده است، همچنین استان فارس نیز تنها استانی بوده که در آن زمان در سه شهرش حکومت نظامی شده که در هیچ جای کشور اینگونه نبوده است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: برگزاری مراسم در ۱۵ خرداد یک مسئله سیاسی نیست بلکه یک بدهکاری به نسل‌های متدین و انقلاب است که باید پرداخت شود همچنین در صحنه‌های انقلابی باید طوری رفتار کنیم که دشمن نتواند صحنه ضد انقلابی بیافریند، بسیج، سپاه و مراکز فعالیت‌های فرهنگی باید در پی این باشند که یک مراسم مطلوبی را شاهد باشیم، البته می‌دانیم در جمعیت‌های انبوه مشکلات بهداشتی و خطر شیوع ویروس کرونا وجود دارد که باید در این زمینه، با دقت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد، بنابراین باید با نظم و برنامه ریزی خوبی این مساله را برطرف کرد.

وی توصیه کرد: در فضای مجازی نیز باید برگزاری برنامه‌ها جلوه خوبی داشته باشد چراکه فضای مجازی تکمیل کننده حرکت‌های فرهنگی است.

کد خبر 4939701

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز امام جمعه شیراز ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر ایلام روز جهانی قدس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است