Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به نهضت مقاومت اسلامی در اندیشه‌های امام راحل گفت: امروز ایران اسلامی با تمام توان در برابر معاندین نظام و استکبار جهانی ایستاده و الگویی برای آزادگان شده است. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا عدالتخواه در گفت‌وگو با خبرنگارتسنیم در همدان با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و سالروز قیام خونین 15 سال 1342 اظهار کرد: امام خمینی(ره) روز 15 خرداد را برای ابد عزای عمومی اعلام کردند، چرا که در سال 42  فاجعه‌ای خونین به دست رژیم منحوس پهلوی روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آن خون‌های پاک ریخته شده، زمینه‌ای برای پیروزی انقلاب در بهمن 57 شد، بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی همچون درختی با ریشه و تنومند است که هیچ‌گونه باد و گزندی به آن آسیب‌رسان نیست و ثابت قدم در مسیر اصلی خویش ایستادگی می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: ما باید سیره امام (ره) را یاد بگیریم، در آن مسیر حرکت کرده و عمل کنیم، به‌ویژه آن‌که پیرو راه خلف صالح ایشان یعنی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باشیم.

برنامه‌های گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در استان سمنان برگزار می‌شودجزئیات ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اصفهان اعلام شدبرگزاری کنفرانس بین المللی «عزت و ایستادگی امت اسلامی در اندیشه و سیره‌ امام خمینی (ره) » در سوریه

عدالتخواه تصریح کرد: رهبر انقلاب دقیقاً آینه‌ای برای امام خمینی(ره) است و هر کسی که می‌خواهد بنیانگذار انقلاب اسلامی را بشناسد باید از منظر و دیدگاه مقام معظم رهبری به‌عنوان سکان‌دار انقلاب بهره بگیرد.

وی عنوان کرد: رهبر انقلاب بیش از 31 سال ایران اسلامی را حتی با وجود توطئه‌ها و تلاطم‌های بسیار و بحران‌آفرینی استکبار جهانی اداره و هدایت کرده‌اند و این مهم در سایه توجهات و هدایت امام زمان (عج) محقق شده، چرا که امکان ندارد با یک رهبر عادی مادی بتوان این همه بحران را پشت سر گذاشت.

رئیس کل دادگستری استان همدان با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) بارها "وحدت کلمه" بین مسئولان و مردم را به عنوان رمز پیروزی معرفی کردند، گفت: اگر هدف، رهبر و مقصد یکی است بی‌تردید با کنار گذاشتن منیت‌ها نتیجه همان می ‌شود که امروز ایران اسلامی با تمام توان در برابر معاندین نظام و استکبار جهانی ایستاده و الگویی برای آزادگان شده است.

انتهای پیام/741/ش

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استکبار جهانی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب

سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار خواهند کرد.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد