Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@21:43:06 GMT

شهادت یک سرباز وظیفه در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۹۰۴

شهادت یک سرباز وظیفه در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: شب گذشته یکی از سربازان غیور قرارگاه عملیاتی ابوذر در درگیری مسلحانه با کاروان موتوری اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

به گزارش ایلنا، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: رزمندگان قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان شب گذشته در محدوده بخش"ماهان" با چند گروه موتورسوار اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر درگیر شده و یک تن از آنان را به هلاکت رسانده و یک نفر دیگر را نیز زخمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه طی این درگیری قاچاقچیان موتورسوار که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند به سمت ماموران تیراندازی می‌کردند، افزود: در این درگیری یک تن از سربازان فرماندهی انتظامی استان به نام "ابوالفضل مهدی زاده" به شهادت رسید.

هم اکنون تیم‌های کمکی و گشت‌های انتظامی و عملیاتی به منظور پاکسازی در منطقه درگیری، حضور دارند.

لینک کوتاه: asriran.com/0034HF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرمان انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان طی 10 روز گذشته در مرز دوغارون خبر داد.

سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد با ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال را کشف کنند.

وی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا افزود: در این ارتباط ۱۳ قاچاقچی سوخت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، شجاع ضمن قدردانی از مرزبانان در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، اذعان داشت: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزهای استان انتقال دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد