Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:54:15 GMT

پروژه راه آهن اردبیل تا ۱۴۰۰ به اتمام می رسد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۹۸۶

پروژه راه آهن اردبیل تا ۱۴۰۰ به اتمام می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس خطیبی صبح سه شنبه در جریان بازدید از عملیات ریل گذاری راه آهن اردبیل میانه بیان کرد: در مسیر ۱۷۵ کیلومتر بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی زیرسازی انجام شده و ۴۵ درصد پیشرفت کلی ۸ ایستگاه موجود در مسیر است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی ایستگاه اصلی بالای ۹۰ درصد است افزود: در بحث رو سازی نیز حدود ۷ درصد پیشرفت فیزیکی داریم و همه قطعات طبق جدول زمانبندی شده پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور با بیان اینکه منابع بسیار خوبی برای این طرح اختصاص داده شده گفت: بیش از یک هزار و ۷۰ میلیارد تومان برای این طرح اعتبار در نظر گرفته شده و در موعد مقرر پیمانکاران مطالبات خود را دریافت می‌کنند.

خطیبی ادامه داد: تا به حال ۱۳ کیلومتر ریل گذاری انجام شده و طبق برنامه هر ماه ۸ کیلومتر به این میزان افزوده می‌شود و در صورت افزایش شیفت کاری و پشتیبانی به ۱۷ کیلومتر نیز می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه استاندار اردبیل و دولت در اجرای این طرح طبق برنامه زمانبندی مصمم هستند گفت: همزمان با اجرای این طرح در ۷ نقطه کشور پروژه راه آهن اجرا می‌شود و باید در اسرع وقت پشتیبانی لازم این پروژه‌ها صورت گیرد.

معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه بزرگ بانک ملی، وزارت راه و شهرسازی و ساخت و توسعه راه آهن بخصوص استاندار اردبیل نهایت تلاش خود را برای جذب اعتبار مورد نیاز و پشتیبانی پروژه به کار بسته‌اند.

خطیبی از اختصاص ۳۴۰ میلیارد تومان برای پروژه راه آهن اردبیل_میانه در سه ماه گذشته خبر داد.

وی اظهار کرد: تزریق این مبلغ در زمان کوتاه در نیمه اول سال کم سابقه بوده و نشان دهنده اهمیت پروژه برای دولت است که در دو سال گذشته بیش از ۶۷۰ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است.

معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور با بیان اینکه راه آهن اردبیل یکی از ۹ پروژه ریلی اولویت دار است افزود: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم مرکز سه استانی که در دستور جدی دولت قرار دارد این پروژه است که حتی در جریان کرونا با رعایت پروتکل بهداشتی تمام کارگاه‌ها با تمام ظرفیت فعالیت می‌کردند.

کد خبر 4939963

منبع: مهر

کلیدواژه: راه آهن راه آهن اردبیل ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند ایلام نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس مشهد ساخت و توسعه راه آهن راه آهن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه

محمدامین سالاری پور روز شنبه با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته و آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۶ پایتخت، اظهار کرد: سال گذشته ۱۱ پروژه احداثی داشتیم که باعث جلب رضایت حداکثری شهروندان منطقه شد.

شهردار منطقه ۱۶ ادامه داد: پروژه شهربانو در ابعاد چهار هزار ۸۰۰ مترمربع زیرساخت به سرانه فرهنگی و اجتماعی منطقه اضافه می‌کند که مختص به بانوان خواهد بود.

وی افزود: چندین مجموعه ورزشی از جمله زورخانه و سالن کشتی در این منطقه در دست طراحی و احداث است تا شهروندان به سهولت از این مجموعه‌ها استفاده کنند.

سالاری پور با اشاره به انعقاد قرارداد تقاطع غیر همسطح در پل بعثت به طول دو کیلومتر و ۵۰۰ متر به سمت شرق به غرب و بلعکس، گفت: این تقاطع غیر همسطح می‌تواند از حجم ترافیک کم کرده تا شهروندان مسیر راحت تری را طی کنند.

وی با اشاره به ساخت پارکینگ زیر سطحی در محله جوادیه تاکید کرد: در حال ساخت یک پارکینگ زیر سطحی هستیم که دو طبقه منفی داشته و در بالای آن یک مجموعه ورزشی قرار دارد که تا پایان سال جاری تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۱۶ یادآور شد: در سال گذشته ۸۰ پروژه توسعه محلی داشتیم که تمام آنها تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفت و در سال جاری نیز ۱۲۴ پروژه شهری و توسعه محلی خواهیم داشت که تعدادی شروع شده و تعدادی در مرحله انعقاد قرارداد است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها