Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@21:49:16 GMT

ترامپ در قبال اعتراضات مردمی موضع دوگانه دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۰۷۲

ترامپ در قبال اعتراضات مردمی موضع دوگانه دارد

به گزارش افکارنیوز،

«کری لام» رئیس اجرایی منطقه هنگ کنگ واکنش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به تظاهرات مردمی در این کشور را زیر سوال برد و او را به داشتن استاندارد‌های دوگانه در یک موضوع یکسان متهم کرد.

اخبار بین الملل-رئیس اجرایی منطقه هنگ کنگ اعلام کرد وقتی حرف از اعتراضات در آمریکاست ترامپ دچار تناقض شده و خواهان اعمال خشونت علیه معترضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که او و مقامات آمریکایی بار‌ها از چین و هنگ کنگ برای مقابله با معترضان انتقاد کرده و از آن‌ها خواسته‌اند تا مانع اعتراض مردم نشوند.

وی در جمع خبرنگاران اعلام کرد در روز‌های اخیر به وضوح شاهد استاندارد‌های دوگانه آمریکا در برخورد با معترضان هستیم. همانطور که می‌دانید آشوب‌هایی در آمریکا در جریان است و چگونگی واکنش مقامات دولتی را به آن شاهد هستیم. اما در هنگ کنگ زمانیکه آشوب مشابهی باشد، موضعی که آن‌ها در پیش می‌گیرند را دیده ایم.

از ابتدای اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا، ترامپ خواهان برخورد جدی با معترضان شده و بر بکارگیری گارد ملی تاکید دارد. ترامپ پیش‌تر با اراذل و اوباش خواندن معترضان مدعی شد که ۸۰ درصد معترضان از خارج از ایالت مینه سوتا آمده اند. ادعایی که خیلی زود با استناد به گزارش زندان‌های این ایالت از معترضان بازداشتی تکذیب شد. رئیس جمهور آمریکا مدعی شد اعتراضات این کشور کار اطرافیان جو بایدن است.

ترامپ شب گذشته خطاب به فرمانداران ایالتی گفت شما باید بر اوضاع مسلط شوید در غیر این صورت شبیه یک مشت احمق به نظر می‌رسید. باید معترضان را دستگیر و محاکمه کنید. تمام دنیا به سوختن ایستگاه پلیس مینیاپولیس خندید. رئیس جمهور آمریکا گفت فرماندار مینه سوتا به پیشنهاد او گارد ملی را در مقابل معترضان بکار گرفت. ترامپ همچنین بر تشدید تدابیر امنیتی در نیویورک برای مقابله با معترضان تاکید کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا ترامپ معترضان نژادپرستی آمریکا تظاهرات سیاه پوست هنگ کنگ ترامپ هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کتک زدن یک معترض توسط پلیس اسرائیل (+فیلم) وقتی کشاورزان اروپا را به هم می‌ریزند/ چرا و چگونه؟ (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • دانشگاه «سوربن» فرانسه در دست حامیان فلسطین
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • سیل انتقاد‌ها به رئیس دانشگاه کلمبیا به‌دلیل سرکوب معترضان
  • دموکراسی علیه آزادی
  • اعتراضات به جنگ علیه غزه از دانشگاه های آمریکا به فرانسه و آلمان رسید
  • سیل انتقادها به رئیس دانشگاه کلمبیا به دلیل سرکوب معترضان
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند