Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@03:21:57 GMT

ارسال پیام عشق مردم به کادر درمانی توسط مهرام

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۲۱۰

ارسال پیام عشق مردم به کادر درمانی توسط مهرام

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با ماه مبارک رمضان، شرکت مهرام در راستای مسئولیت اجتماعی خود و نیز نگاهی دوباره به فعالیت بی‌دریغ پرستاران و پزشکان و ازجان‌گذشتگی کادر درمانی، بسته‌هایی را برای آنها ارسال کرده ‌است.

این بسته‌ها، که در سه بخش برای بیمارستان مسیح دانشوری، بیمارستان هاجر، و آزمایشگاه ویروس‌شناسی کیوان ارسال شدند، حاوی هزاران پیام ارسالیِ مردم بودند که در شبکهٔ اجتماعی مهرام گردآوری و به‌صورت نمادین بر روی قلب‌هایی درج شده‌بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر آن، پیام‌هایی انتخاب شده و بر روی لیوان‌هایی مزین به شکل قلب نقش بسته‌بود.

اهمیت این بسته‌ها نیز، بیش از هر چیز، در خودِ پیام‌های مردم نهفته‌بود که به گفتهٔ یکی از پرسنل درمانی بیمارستان مسیح دانشوری «چون از دل بر آمده‌اند، بر دل آن‌ها نشسته‌اند.»

امید است که این کمپینِ مسئولیت اجتماعی، با شعار «قلب من در دستان تو می‌تپد»، نقشی کوچک در جاودانگی یادِ زحمات و رنج‌ها و سختی‌های هر‌روزهٔ قهرمانان این روز‌های ایران‌زمین که همان کادر درمانی کشورند ایفا کند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شرکت مهرام تبلیغات پرستاران کادر درمانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه امین نژاد صبح پنج شنبه در جمع کادر بهداشت و درمان مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت روستاهای بخش سعدآباد به مناسبت هفته سلامت، ضمن برشمردن عوامل سلامت و بهداشت در پویایی و تحرک اجتماعی گفت: توسعه هر جامعه بر پایه سلامت روحی روانی و جسمی استوار است و می‌طلبد که کادر بهداشت و درمان با ترویج فرهنگ غذای سالم اقدامات پیش‌گیرانه در جهت کنترل گسترش بیماری‌های فراگیر را بیش از پیش در دستور کار خود قرار بدهند.

بخشدار سعدآباد با اشاره به موضوع مهم آسیب‌های اجتماعی از جمله تفکر و اقدام به خودکشی افزود: مراکز بهداشت و درمان شهری و روستایی، مراکز بهزیستی و آموزش و پرورش به عنوان نقطه ثقل شناسایی و ارائه مشاوره به موقع می‌توانند نسبت به این معضل اجتماعی نقش بسزایی را داشته باشند که در این زمینه باید با برنامه ریزی و وحدت رویه بین سازمانی، مثلث مشاوره و پیشگیری را ترسیم کرد.

وی از دهیاران خواست که در تدوین بودجه سالانه موضوع کمک به خانه‌های بهداشت را یکی از اولویت‌های خود قرار داده و از هیچ کوششی با در نظر گرفتن قانون دریغ نکنند.

در حاشیه بازدیدهای بخشدار سعدآباد که در معیت امام جمعه سعدآباد، جانشین بخشدار سعدآباد، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، شهردار سعدآباد، رئیس مرکز جامع سلامت شهر سعدآباد، رئیس شورای اسلامی بخش و هیأت همراه انجام پذیرفت، حضور در جمع کادر مدیریتی، آموزشی و دانش آموزان مدارس خرد و کوشا ضمن بازدید از نمایشگاه غذاهای بومی محلی به عنوان ترویج استفاده از غذای سالم و پیشگیری از بیماری‌های مرسوم در سنین نوجوانی و جوانی در بین دانش آموزان، زنگ سلامت نواخته شد و سپس از مدیریت مدرسه، مربیان و چند تن از دانش آموازان تقدیر شد.

قابل توضیح اینکه در این مراسم چندین اصله درخت در مرکز جامع سلامت نظر آقا و خانه بهداشت روستای سربست غرس شد.

کد خبر 6088386

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد