Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@11:03:47 GMT

شعله ور شدن «بهار آمریکایی»/ واشنگتن به ۲ راهی رسیده است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۵۰۲

شعله ور شدن «بهار آمریکایی»/ واشنگتن به ۲ راهی رسیده است

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه القدس العربی با انتشار گزارشی نوشت: نیروهای پلیس آمریکا از سگ های خود برای تحت پیگرد قرار دادن معترضان استفاده کرده و با استفاده از خودروهای خود تلاش می کنند آنها را زیر بگیرند. ترامپ، معترضان را خائن و تروریست توصیف می کند. این تصاویر متعلق به یک کشور عربی نیست بلکه امروز آمریکا شاهد آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است: امروزه جورج فلوید که شعله این اعتراضات را برافروخت، در جهان عرب به اسم «بوعزیزی آمریکا» که شعله اعتراضات در جهان عرب را برافروخت شناخته میشود. نیروهای پلیس آمریکا علیه معترضان دست به اعمال خشونت زده و برخی نیز با سوء استفاده از این فضا اقدام به غارت مغازه ها کرده اند.

در این گزارش نوشته شده است: ترامپ دستور سرکوب معترضان داده و با پیش گرفتن روش رژیم های مستبد در جهان عرب، معترضان را تروریست خوانده و با سگ های پلیس آنها را تهدید می کند.

در همین خصوص خدیجه بن قنه، یکی از فعالان رسانه ای عرب نوشت: بوعزیزی آمریکا شعله بهار آمریکایی را برافروخت.

احمد منصور فعال رسانه ای مصری در شبکه الجزیره با انتشار یک فایل ویدئویی از حمله خودروی پلیس به معترضان آمریکایی نوشت: این تصاویر پیش از این در انقلاب ۲۵ ژانویه در مصر رخ داده است. ترامپ نخستین رئیس جمهور تاریخ آمریکا است که حاکمان ایالتها را تهدید به استفاده از نیروی نظامی علیه معترضان می کند. به نظر می رسد آمریکا بر سر یک ۲ راهی قرار گرفته است. آیا ممکن است ترامپ تهدید خود را عملی کند؟

بسیاری از فعالا عرب نیز اقدامات ترامپ را با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر مقایسه کردند.

کد خبر 4940019 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا جورج فلوید ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ایران عربستان سعودی فلسطین روسیه ونزوئلا لیبی افغانستان شیوع کرونا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رفتار وحشیانه و غیر انسانی پلیس با دانشجویان معترض آمریکایی؛ ادعای دروغین وجود آزادی بیان در این کشور را بر همگان آشکار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این موج ضدصهیونیستی چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیرو‌های پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند تا این قیام بی‌سابقه را خنثی کنند، اما این اتفاقات نتیجه عکس داده و دیگر دانشگاه‌های جهان هم به کمپین اعتراضی آمریکایی‌ها پیوسته‌اند.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تبدیل به پادگان نظامی شد؛ ترامپ خوشحال شد
  • وجدان بیدار دانشجویان آمریکایی آن‌ها را به صحنه آورده است
  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • گسترش موج اعتراضات دانشجویان حامی غزه در آمریکا و جهان
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند