Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان از اجرای طرح ملی «سلامت سامان» به صورت پایلوت در کرمان از ابتدای مهرماه خبر داد.

"زهرا موسی‌پور" پیش از ظهر امروز ۱۳ خردادماه در جلسه کارگروه اجتماعی استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص حاکم بر کشور گفت: استان کرمان جزء یکی از استان‌های پایلوت در اجرای طرح ملی «سلامت سامان» انتخاب شده است که این طرح در ۱۰ شهرستان استان کرمان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی کرمان و فرمانداری کرمان و راهنمایی و هدایت دفتر اجتماعی استانداری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح ملی «سلامت سامان» یک طرح جامعی بوده که انگ مراجعه به روان پزشک را در بین افراد جامعه کاهش داده و این طرح مکمل طرح‌های دیگر سلامت در کشور می‌باشد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان بیان کرد: این طرح در شهر کرمان در شهرک صنعتی و سرآسیاب که جمعیت ۱۱۰ هزار نفری در خود جای داده‌اند و زیرساخت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این منطقه‌ها مهیا می باشد، به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.

موسی پور با اعلام این خبر که از اول مهرماه سال جاری طرح سامان در شهر کرمان اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: این کار خدمت به مردم را به پایین‌ترین سطح جامعه انتقال خواهد داد.

به گزارش ایسنا، دکتر "حسین صافی‌زاده" قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه در حوزه جنوب استان کرمان اتفاقات خوبی برای مقابله و حذف مالاریا انجام شده است، اظهار کرد: مالاریا بیماری فصلی است و نباید اقدامات مقابله ای با این بیماری را به تاخیر انداخت که در این راستا مقابله با ناقل و بیماریابی از اقدامات کنترل و حذف مالاریا خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی سلامت رواني استانداری کرمان سلامت سامان طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس