Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بند جنجالی در آیین نامه مسابقات لیگ برتر والیبال سر و صدای زیادی به راه انداخته است. بندی که فقط به شهر تهران اجازه حضور دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر را می دهد و سایر شهرها حق تیم داری بیش تر از یک تیم را ندارند.

تبصره ۶-۲ آیین نامه به صراحت اعلام کرده است هر شهر به استثنای تهران فقط یک تیم می تواند در مسابقات لیگ برتر شرکت بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب شهر ارومیه برخلاف ادوار گذشته امسال نمی تواند در مسابقات لیگ برتر دو نماینده داشته باشد.

* عدم نظر هیات رئیسه
نکته قابل تامل در انتشار آیین نامه خروجی فدراسیون والیبال عدم نظر هیات رئیسه است. نخستین جلسه هیات رئیسه فدراسیون والیبال قرار است ساعت ۱۶ امروز سه شنبه برگزار شود. این در حالی است که فقط دو عضو به صورت رسمی از سوی فدراسیون به عنوان اعضا معرفی شده اند!

* عقب نشینی رئیس
پس از انتشار خبر تدوین آیین نامه بدون رای هیات رئیسه، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرد که آیین نامه امروز در هیات رئیسه مطرح خواهد شد! عقب نشینی داورزنی برای کاهش هجمه‌ها علیه تصویب بندها این شائبه را به وجود آورده است که جلسات هیات رئیسه صوری است چرا که در غیر اینصورت چگونه آیین نامه ای که به صورت رسمی روی سایت فدراسیون والیبال قرار گرفته است سپس برای طی مراحل قانونی به رای هیات رئیسه نیاز دارد؟ آیا هیات رئیسه فدراسیون والیبال برای تایید تصمیمات قرار است به کار خود ادامه دهد؟

* گاف بزرگ فدراسیون
فدراسیون والیبال با انتشار آیین نامه مسابقات گاف بزرگی داد و شائبه نمایشی بودن جلسات هیات رئیسه را بوجود آورد. شاید اگر آیین نامه پس از برگزاری جلسه هیات رئیسه منتشر می شد برای فدراسیون بهتر بود.

* اعضای والیبالی در مقابل اعضای غیر والیبالی هیات رئیسه
امروز جلسه هیات رئیسه برگزار خواهد شد و باید منتظر ماند و دید تصمیم هیات رئیسه در قبال بند ناعادلانه که تنها به تهران اجازه حضور دو تیم در مسابقات را می دهد چیست؟ دلایل تصویب چنین بندی در حال حاضر در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید دید تصمیم هیات رئیسه چه خواهد بود.

یکی از اعضای هیات رئیسه در گفتگو با مهر مخالفت خود را با بند جنجالی اعلام کرد. باید دید سایر اعضای هیات رئیسه چه رایی خواهند داد. در حال حاضر بعید است افراد والیبالی حاضر در هیات رئیسه موافق تصویب بند جنجالی باشند و باید دید سایر اعضای هیات رئیسه که والیبالی نیستند چه رایی می دهند. سوال این است آیا خیال رئیس فدراسیون از رای اکثریت اعضا آسوده است که آیین نامه پس از انتشار و تدوین سپس در هیات رئیسه مطرح می شود؟

بهنام محمودی نیز از دیگر اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال در گفتگو با مهر درباره بند جنجالی گفت: تهران به عنوان پایتخت اسپانسرهای زیادی دارد، والیبالی است و باید استثنا داشته باشد اما ارومیه نیز شهری است که میزبان لیگ ملت ها بوده است. باید کمی بیش تر تامل و بررسی کرد و راهکارها را سنجید.

طبق قانون، تغییرات آیین نامه باید ابتدا در هیات رئیسه مطرح، سپس راهی شورای لیگ شود تا نظر باشگاه ها نیز پرسیده شود و بار دیگر در هیات رئیسه تصویب و سرانجام راهی مجمع شود. البته با توجه به صحبت های داورزنی که کمیته رویدادها و مسابقات جایگزین سازمان لیگ شده است دیگر شورای لیگی وجود نخواهد داشت!

باید منتظر برگزاری جلسه مهم هیات رئیسه ماند و دید اعضای والیبالی هیات رئیسه می توانند از عدم تصویب چنین بندی دفاع کنند؟

کد خبر 4939962 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال فدراسیون والیبال تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان فیفا فوتسال کشتی آزاد فدراسیون والیبال اعضای هیات رئیسه هیات رئیسه بند جنجالی آیین نامه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان