Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اشاره به آغاز سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه، گفت: در این مرحله رزمایش کمک مومنانه تعداد 1330بسته کمک معیشتی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران  در حسینیه ثاراله گچساران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب  اظهار کرد: در آستانه سی و یکم سالگرد ارتحال امام  (رة)  سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران امروز اجرا خواهد شد.

  وی افزود: در سومین رزمایش کمک مومنانه تعداد 1330 بسته کمک معیشتی  به ارزش هر بسته  2 میلیون و 800 هزار ریال در بین نیازمندان و خانوار آسیب دیده از بیماری کرونا  که از قبل شناسایی شده توزیع  خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  با بیان اینکه این بسته های کمک معیشتی با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه شده است، عنوان کرد: این بسته‌ها   شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه ، حبوبات و مرغ  است که بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

نورایی نسب با بیان اینکه در اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه بسته‌های معیشتی از سوی نهادهای حمایتی سپاه و هیات مذهبی در بین خانوارهای تحت پوشش و آسیب دیده از کرونا توزیع شد، گفت: تا به امروز 6 هزار و 150  بسته معیشتی  اقلام غذایی و بهداشتی در این شهرستان در بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: بیش از 7500 خانوار آسیب دیده از کرونا که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند و به واسطه بیماری کرونا شغل خود را از دست داده‌اند از سوی پایگاه‌های مقاومت هر محله شناسایی شده که اقلام معیشتی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران آسیب دیده کمک معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون