Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قرار است ریچارد مک لارن پنجشنبه این هفته از یافته‌های تحقیقات خود درباره فساد در فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری رونمایی کند. تاریخ انتشار: 11:43 - 13 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۸۳۸

خبرگزاری میزان - نتایج تحقیقات مستقل چهار ماهه درباره اتهامات فساد در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به رهبری ریچارد مک لارن، روز پنجشنبه (۴ ژوئن) اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این استاد حقوق کانادایی که تحقیقاتی در زمینه افشای دوپینگ تحت حمایت دولت در ورزش روسیه انجام داده است، قرار است یافته‌های تیم خود را ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی در مونترال فاش کند.

مک لارن در تاریخ ۳۱ ژانویه پس از پخش یک مستند تلویزیونی آلمانی "Lord of Lifters" توسط فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری (IWF) منصوب شد تا تحقیقاتی در این زمینه داشته باشد که ادعا‌های جدی علیه تاماش آیان، رییس وقت قدراسیون جهانی وزنه‌برداری انجام داد.

تاماش آیان از سال ۲۰۰۰ به عنوان رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری معرفی شد، اما به دلیل اتهامات وارد شده ۱۵ آوریل از سمت خود کنار رفت.

این مجارستانی ۸۱ ساله منکر عدم کفایت مالی و پوشش‌های دوپینگ شد و گفت: پرونده ادعا‌های مفقود شدن میلیون‌ها دلار در ۱۰ سال پیش رسیدگی و بطور رسمی بسته شد و گفت که این برنامه زندگی من و ۵۰ سال خدمات را کاملاً خراب کرده است.

پس از انتصاب شرکت مک لارن، مسئولان این شرکت در بیانیه‌ای عنوان کردند: این مستند ادعای رهبری IWF از جمله تاماش آیان را در مورد بی نظمی‌های مالی، فساد، توزیع کنترل دوپینگ، دستکاری نمونه‌های دوپینگ، بی نظمی در پرداخت دوپینگ و ... را تایید می‌کند.

استیو برمن بازپرس مالی مک لارن، نقش اصلی را در پرده برداری از فساد فیفا داشت و در رسانه‌های آمریکایی به عنوان "مردی که مافیای فوتبال جهان را به دست گرفت" توصیف شده است.

بیشتر بخوانید: رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری تعلیق شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزنه برداری تاماش آیان فدراسیون جهانی وزنه برداری مک لارن فساد در وزنه برداری جهانی وزنه برداری مک لارن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند

ملی‌پوش تیراندازی ایران از صعود به فینال رقابت‌های جام جهانی در باکو باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از جام جهانی در شهر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان و در تفنگ 10 متر آقایان، امیرمحمد نکونام با امتیاز 630.2 و تنها با 0.3 اختلاف از صعود به فینال باز ماند و در جایگاه یازدهم ایستاد. در همین ماده پوریا نوروزیان امتیاز 623.1 را ثبت کرد.

از ساعتی دیگر نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی در مرحله مقدماتی تفنگ 10 متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس
  • (ویدیو) یک ایرانی مک لارن ۱.۵ میلیون دلاری را در کالیفرنیا نابود کرد!
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی