Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون خودنیا امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه سالیانه نزدیک ۲۰ هزار انشعاب برق در سطح استان لرستان فروش داریم، اظهار داشت: بخش دیگری از درآمد شرکت توزیع برق، بحث فروش انرژی است.

وی با بیان اینکه درآمد شرکت توزیع برق لرستان به نوعی درصدی از پول برقی است که مردم پرداخت می‌کنند، عنوان کرد: «ندارهای» استان پول برق را پرداخت می‌کنند و این در حالیست که افرادی که به لحاظ مالی در وضعیت مناسبی هستند پول برق مصرفی خود را پرداخت نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، بیان داشت: اگر شرکت توزیع برق استان خدماتی را به همه ارائه می‌کند از طریق پول برقی بوده که از سوی اقشار متوسط به پایین پرداخت می‌شود، انتظار این است که وصول مطالبات را داشته باشیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه بدهیم.

خودنیا با بیان اینکه در حال حاضر به شدت درآمدهای ما پایین آمده است، گفت: با وجود این شرایط کار و پروژه‌های ما متوقف نشده است، اما کار برای ما خیلی سخت شده است.

وی با تاکید بر ضرورت پرداخت مطالبات شرکت توزیع برق از سوی مردم، ادارات و…، افزود: در حال حاضر ما نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان طلب داریم، از این میزان حدود ۱۱۰ میلیارد تومان مربوط به آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای، وزارتخانه‌ها و ادارات مختلف است و با این شرایط دستگاه‌های اجرایی باید منتظر باشند که ما برق آنها را قطع کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با تاکید بر اینکه از ابتدای تیرماه به طور حتم ما دست همکارانمان را برای قطع برق دستگاه‌های دولتی و اجرایی باز خواهیم گذاشت، بیان داشت: در این راستا همه ادارات کمک کنند تا بتوانیم خدمتگذار باشیم.

خودنیا با تاکید بر اینکه برق یک زیرساخت است و اگر نباشد هیچ خدمتی ارائه نمی‌شود، افزود: از ابتدای تیرماه به دستگاه‌های که پول برق خود را پرداخت نکرده اند یک اخطار می‌دهیم و اگر پرداخت نشد مجبور هستیم که برق اداراتی که بدهکار هستند را قطع کنیم.

وی، تاکید کرد: البته ما این آمادگی را هم داریم که بدهی ادارات را تقسیط کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با تاکید بر اینکه ما از منابع دولتی هیچ پولی دریافت نمی‌کنیم، عنوان کرد: اگر درآمد نداشته باشیم، خدمات هم نمی‌توانیم ارائه بدهیم.

کد خبر 4940103

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع برق لرستان خرم آباد ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند ایلام نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس مشهد شرکت توزیع برق لرستان پول برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، با ورود سامانه بارشی به لرستان، هشدار نارنجی هواشناسی برای استان صادر شد.   معاون هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از بامداد دوشنبه خبر داد و گفت: امروز هشدار سطح زرد و نارنجی هواشناسی برای این سامانه بارشی صادر شده است. زینب اکبری در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی لرستان اظهار داشت: امروز در حالی که موج اصلی سامانه بارشی از روی جو استان خارج شده، اما با توجه به گذر امواج پایانی و رطوبت حاکم بر منطقه، انتظار داریم علاوه بر افزایش پوشش ابر و وزش باد قابل ملاحظه تا نسبتا شدید، برای نقلطی از استان بارش‌هایی را به شکل خفیف و پراکنده گاهی با رعدوبرق داشته باشیم.   وی خاطرنشان کرد: این شرایط بارشی در نقاطی احتمال دارد با آب‌گرفتگی معابر، اختلال در تردد و لغزندگی سطح جاده‌ها نیز همراه باشد.   معاون هواشناسی لرستان با بیان اینکه برای روز یکشنبه بارشی در استان نخواهیم داشت، افزود: با این وجود به دلیل حاکمیت رطوبت بر منطقه، احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست.   اکبری از ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از بامداد دوشنبه خبر داد و گفت: امروز هشدار سطح زرد و نارنجی هواشناسی برای این سامانه بارشی صادر شده است.   وی تصریح کرد: انتظار می‌رود از بامداد دوشنبه تا سه‌شنبه بعدازظهر، برای همه نقاط استان بارش‌های پراکنده و رگباری، رعدوبرق، وزش باد شدید و تگرگ را داشته باشیم.   معاون هواشناسی لرستان؛ آب‌گرفتگی معابر، اختلال در تردد و لغزندگی سطح جاده‌ها، احتمال ایجاد رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها را از جمله مخاطرات سامانه بارشیِ پیش‌رو عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • ۲ هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • هشدار بیماری زنگ زرد مزارع جو و گندم لرستان
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در لرستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای لرستان