Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جامعه خبری تحلیلی الف، احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به رییس قوه قضاییه خواستار بررسی تمام امتیازات و مجوزهای اعطایی به نمایندگان و خانواده هایشان در طول ده دوره گذشته شد.   متن این نامه بدین شرح است:   برادر ارجمند آیت الله رئیسی رییس محترم قوه قضائیه   سلام علیکم،
چنانچه مستحضرید، برخی انحصارگران در طول سالهای گذشته در تلاش بوده اند با اعطای امتیاز به نمایندگان، از اصلاح قانون برای رفع انحصارشان، جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس احتمال می رود برخی نمایندگان ‎مجلس شورای اسلامی که قبل از شروع دوره نمایندگی، امتیازهایی مثل ‎پروانه‌وکالت، امتیاز سردفتری، ‎‌مجوز کارگزاری بورس و... نداشته‌اند اما در طول دوره نمایندگی چنین مجوزها و امتیازاتی به آنها یا اعضای خانواده شان تعلق گرفته باشد.   از آنجا که اعطای مجوزها و امتیازها به نمایندگان مجلس، شائبه لابیگری برای نفوذ دارد، پیشنهاد می‌کنیم دستور فرمایید همه امتیازات ومجوزهای دریافتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همسر و فرزندان آنها در همه ده دوره گذشته، احصا و بررسی شود و اگر درطول دوره نمایندگی چنین امتیازاتی دریافت شده، باطل شوند. صادرکنندگان این مجوزها و امتیازات هم اگر خلاف قانون رفتار کرده اند، تحت تعقیب قرارگیرند.   احمد توکلی
رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: احمد توکلی رییسی رییس محترم قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • درخواست آرژانتین از پاکستان و سریلانکا : احمد وحیدی وزیر ایران را بازداشت کنید
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه