Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: صدا و سیما باید در عرصه مطالبه گری ورود جدی داشته باشد و صرفا به بحث اطلاع‌رسانی نپردازد و در ضمن مسئولان نیز باید خود را پاسخگو به صدا و سیما بدانند، چرا که صدا و سیما صدای مردم و صدای عدالت خواهی مردم است. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسینم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از خدمات و فعالیت‌های صدا و سیما مرکز همدان در دوران مبارزه با کرونا، اظهار داشت: وظیفه خودمان می‌دانیم تا از همه کسانی که در این دوره در عرصه مقابله با کرونا زحمات زیادی را تقبل کردند تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وظیفه ذاتی صدا و سیما اطلاع رسانی است، که در این مدت بنا بر آمارهای موجود صدا و سیما توانسته است در این دوران به عنوان یکی از منابع خبری، اقدام به اعتماد سازی در بین مردم کند.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه این اعتماد عمومی یک سرمایه اجتماعی برای صدا و سیما است، گفت: مهم‌تر از موضوع اطلاع رسانی مسئله فرهنگسازی است که در دو سه ماه گذشته بسیار ضرورت پیدا کرد و اتفاقات خوبی را در حوزه ارتقا فرهنگ بهداشتی در کشور شاهد بودیم که صدا و سیما در آن بسیار اثر گذار بود.

ارتقای علمی و گسترش فضای انقلابی مطالبه رهبر انقلاب از دانشگاه آزاد استنماینده ولی فقیه در لرستان: دانشگاه‌ها زمینه مطالبه‌گری را برای دانشجویان فراهم کنندرئیس قوه قضائیه: حذف جهاد سازندگی نادرست بود/ گروه‌های جهادی و مردم‌نهاد حقوق عامه را مطالبه کنند

 

وی تصریح کرد: صدا و سیما جایگاه اصلی خود در عرصه فرهنگسازی و اطلاع رسانی را در این ایام پیدا کرد و نشان داد که ظرفیت‌هایی وجود دارد که گاهی به کار گرفته نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه جنگ امروز، جنگ فرهنگی و در فضای مجازی است، بیان کرد: میدان نبردی که با آن مواجه هستیم در فضای مجازی است و خبری در فضای حقیقی نیست.

وی با بیان اینکه بنده شخصا گزارشات و اخبار مرکز همدان و میزان ورود آن در عرصه ملی را پیگیری می‌کنم، مطرح کرد: در کنار تقدیرات، نواقصی هم وجود دارد که باید به آنها نیز رسیدگی شود.

امام جمعه همدان خواستار ورود صدا و سیما در بحث عدالت اجتماعی شد و ابراز کرد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجهیم تحقق عدالت در جامعه است که به عنوان یک واقعیت همه آن را احساس می‌کنند.

وی ادامه داد: در جایی که بالا و پایین شهر و حاشیه شهر وجود دارد، و با آسیب‌های اجتماعی مواجه هستیم، یعنی یک جای عدالت می لنگد و عدالت مشکل دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه در رفع مشکلات در عرصه عدالت نیازمند مطالعه هستیم، عنوان کرد: یکی از جاهایی که می‌تواند در تحقق عدالت نقش موثری داشته باشد گزارشات و مطالبه‌گری‌هایی که است که توسط صدا و سیما تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه صدا و سیما باید جنبه مطالبه‌گری داشته باشد، اظهارداشت: صدا و سیما باید در عرصه مطالبه گری ورود جدی داشته باشد و صرفا به بحث اطلاع‌رسانی نپردازد، و در ضمن مسئولان نیز باید خود را پاسخگو به صدا و سیما بدانند، چرا که صدا و سیما صدای مردم و صدای عدالت خواهی مردم است.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه باید از ظرفیت فضای رسانه‌ای در تحقق عدالت بهره‌مند شویم، عنوان کرد: در هفته آینده ستاد امر به معروف به صورت جدی وارد عرصه مطالبه گری می‌شود و در این بین نیازمند همراهی صدا و سیما می‌باشیم.

وی با تقدیر از اقدامات صدا و سیما در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: در ماه رمضان نیز زحمات زیادی توسط عوامل صدا و سیما کشیده شد و در اوقات مختلف برنامه‌های متفاوت و مناسبی در این ماه پخش شد.

انتهای پیام/741/ ت

R41405/P/S6,75/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا عرصه مطالبه گری صدا و سیما صدا و سیما اطلاع رسانی ولی فقیه تحقق عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • صلح با تحقق عدالت در حق فلسطینیان محقق می‌شود
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟