Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@11:55:13 GMT

توزیع ۶۵۰ بسته کمک مومنانه توسط وزارت راه و شهرسازی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۵۰۷۸

توزیع ۶۵۰ بسته کمک مومنانه توسط وزارت راه و شهرسازی

به دنبال فرمان مقام معظم رهبری و مشارکت مردم و سازمان‌های مختلف در این رزمایش، سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه وزارت راه و شهرسازی امروز با تهیه 650 بسته ارزاق با ارزش بالغ بر 2 میلیارد ریال اجرا شد. قرار است این بسته‌ها برای توزیع بین اقشار ضعیف در اختیار قرارگاه جهادی سازندگی قرار بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تهران پرس، با ورود ویروس کرونا و شیوع آن در کشور بسیاری از خانواده ها با مشکلات اقتصادی روبرو شدند و این بیماری باعث افزایش فشار در بین قشر ضعیف و کم‌درآمد جامعه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این اتفاق رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از مردم خواست تا در قالب رزمایش مومنانه کمک‌های خود را به آسیب دیده و نیازمند برسانند.

در همین راستا وزارت راه و شهرسازی کشور تاکنون سه مرحله کمک‌های مومنانه را به دست نیازمندان و اقشار آسیب دیده رسانده است. سیدعیسی حسینی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این وزارتخانه در مراسم سومین مرحله این رزمایش که ظهر امروز در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، به خبرنگار تهران پرس گفت: «در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلانه و مومنانه، وزارت راه و شهرسازی به همت بسیج وزارتخانه و بخش‌های مختلف دیگر، اقدامات چند مرحله‌ای را در بحث رزمایش انجام داده است.»
وی با اشاره به اینکه هر زمان جایی مشکل ایجاد شود مردم با درک اعتقادات و باورهای دینی و انسانی، به هم‌نوعان خود کمک می کنند عنوان کرد:« وزارتخانه با بهره گیری از این ظرفیت اعتقادی، اقداماتی را در سه مرحله انجام داده است و کمک‌هایی را در قالب بسته های مختلف به دست نیازمندان رسانده است.

در بخش دیگر این مراسم علیرضا افشاری فرمانده بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در تشریح کمک‌های این وزارتخانه گفت:« در مرحله نخست این رزمایش، ۱۰۰ بسته ارزاق و حدود ۲۰۰ بسته گوشت در منطق محروم جنوب و شرق تهران توزیع شد. در مرحله دوم کمک‌های مومنانه و به دنبال تفاهم نامه بین سازمان بسیج سازمان‌ها و ادارات با جمکران، کارمندان این وزارت با اهدای یک روز از حقوق خود به این امر، ۲۵ راس گوسفند تهیه و به نیابت از مومنان و به نیت سلامتی امام زمان (عج)، بین نیازمندان توزیع شد.»

به گفته افشاری در سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه این وزارتخانه، حدود ۶۵۰ بسته ارزاق با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد ریال تهیه و جهت توزیع بین محرومان سراسر کشور در اختیار قرارگاه جهادی سازندگی قرار خواهد گرفت.

مجید قربانی فرمانده بسیج شهدای صنعت هوانوردی کشور نیز درباره کمک‌های مومنانه در صنعت هوانوردی با توضیح اینکه پرسنل و مدیران این صنعت نیز با اهدای حدود ۴۵۰ سبد کالا در این رزمایش شرکت کردند، از اجرای دو مرحله رزمایش دیگر در مناطق محروم استان‌های سیستان و بلوچستان و تهران،توسط این سازمان خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی کمک های مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی