Web Analytics Made Easy - Statcounter

دپارتمان امور بین‌الملل در خصوص وضعیت میزبانی جام ملت های آسیا 2027 توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون فوتبال، دپارتمان امور بین‌الملل در این باره اعلام کرد: نامه درخواست میزبانی کشورمان برای مسابقات جام ملت های آسیا 2027 به انضمام فرم مربوطه در تاریخ 27 آوریل ( 8 اردیبهشت) 2020 برای AFC ارسال‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه مهلت تعیین‌شده برای درخواست میزبانی تا تاریخ 30 ژوئن 2020 (دهم تیرماه 1399) است، به طور معمول کنفدراسیون فوتبال آسیا تا پایان این مهلت و نهایی شدن لیست کشورهای متقاضی میزبانی اعلام نظر نمی‌کند.

در همین راستا با در نظر گرفتن اهمیت انتشار اخبار موثق و مستند از سوی رسانه ها و خبرگزاری‌ها، انتظار می‌رود اخبار مرتبط در این زمینه پس از انجام بررسی‌های مورد نیاز و راستی آزمایی های لازم، توسط رسانه های وزین کشورمان انتشار یابد.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال جام ملت های آسیا میزبانی جام ملت های ایران دپارتمان امور بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران ايران بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند.

دختران ايران با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران ايران نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می‌کند.

سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد