Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@13:12:28 GMT

اقدامات دستگاه قضائی نیاز به اطلاع‌رسانی مداوم دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۵۲۶۶

اقدامات دستگاه قضائی نیاز به اطلاع‌رسانی مداوم دارد

موسی خلیل اللهی روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته بزرگداشت قوه قضائیه با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده در حوزه های قضایی باید به اطلاع مردم رسانده شود، اظهار داشت: هفته قوه قضائیه فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی دستاوردهای قوه قضائیه و تشریح و تبیین اقدامات حوزه قضائی انجام شده است.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه پناهگاهی مهم برای آحاد مردم است، افزود: دادگستری آذربایجان شرقی یکی از دستگاه هایی است که در بخش های مختلف با اقشار مردم همواره در ارتباط بوده و این امر به منزله اهمیت و نقش قوه قضائیه در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل اللهی اضافه کرد: با توجه به اهمیت نقش قوه قضائیه در سالم سازی و رسیدگی به مسایل و مشکلاات مختلف جامعه، خود را موظف به حمایت از حقوق قانونی مردم می داند و در همین مسیر گام بر می دارد.

وی با اشاره به شعار سال ۹۹ مبنی بر سال جهش تولید، یکی از اصلی ترین وظیفه قوه قضائیه در کنار حمایت از حقوق عامه مردم را حمایت از تولید و تولیدکنندگان و مبارزه با مفاسد اقتصادی برای رفع موانع تولید و تحقق جهش تولید دانست.

خلیل اللهی ادامه داد: برای تحقق  شعار سال و منویات مقام رهبری، دستگاه قضایی در آذربایجان شرقی در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاران اقدامات مناسبی از ابتدای سال تاکنون به منظور رفع موانع تولید انجام داده است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جامعه و ایجاد برخی مشکلات و محدودیت ها در ارکان مختلف اقتصادی و اجتماعی، افزود: به منظور رفع مشکلات پیش آمده از این ناحیه اقدامات بسیار خوبی از طریق دستگاه قضایی در استان انجام شده است که قابل توجه است.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی اظهار داشت: طی هفته قوه قضائیه در کنار دیگر برنامه ها، از تعدادی قضات و کارمندان نمونه در سطح کشوری و استانی تجلیل خواهد شد.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان شرقی تبریز قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان شرقی تبریز قوه قضاییه دادگستری آذربایجان شرقی تبریز قوه قضاییه آذربایجان شرقی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قبادی در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: از ١٢ تا ١٥ اردیبهشت ٢٠ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد) نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان ۹۴ مورد عملیات امدادی انجام شده، ادامه داد: امدادگران به ۲۳۰۰ نفر امدادرسانی کردند، ۳۴ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۱۱۷ نفر را به مناطق امن منتقل کردند و با دستگاه پمپاژ، آب ۷۱ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: ۱۴۸ تیم عملیاتی شامل ۵۱۸ نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی شرکت کردند.

قبادی  گفت: ٢٢ دستگاه چادر، ٥٧٥ تخته پتو، ٣٣٥ تخته موکت، ١٣٦٤ کیلوگرم نایلون، ٢٠٩ بسته غذایی، ٢٨٠ قوطی کنسروجات، ١٠٠ قرص نان و ٤٢ ست بهداشتی بین افراد متأثر توزیع شد.

دیگر خبرها

  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند