Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-09@03:01:34 GMT

تالارهای پذیرایی به زودی بازگشایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۵۲۸۵

تالارهای پذیرایی به زودی بازگشایی می‌شوند

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار علی ذوالقدری با اشاره به برگزاری جلسه در استانداری تهران با ریاست معاون استاندار، اظهار کرد: در این جلسه که روز گذشته برگزار شد، ادامه مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور با همکاری سازمانهای مربوطه تأکید شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه نظارت و بازرسی از صنوف مختلف با پایان یافتن مبارزه با کرونا ادامه دارد، تصریح کرد: در این جلسه معاون استاندار تأکید کرد شیوع و گسترس کرونا ادامه دارد و مسئولان ذیربط باید به زیر مجموعه‌های خود بر رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله اجتماعی تأکید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: چند گروه از دانشگاه‌های علوم پزشکی، بازرسان اصناف و پلیس اماکن عمومی استانداری و سازمان حمایت برای بازرسی از صنوف شهر تهران تشکیل خواهد شد و وظیفه این گروه مراجعه به محلهای اصناف و بررسی رعایت موارد بهداشتی و پروتکلهای ستاد مبارزه با کرونا توسط متصدیان صنوف است.

این مقام انتظامی متذکر شد: با بازگشایی تمام صنوف و در صورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی، قطعاً با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو خواهیم شد.

ذوالقدری با بیان اینکه قرار است از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما مسئولان تذکرات لازم و لزوم توجه بیشتر به موارد بهداشتی را مطرح کنند، ادامه داد: بازرسی‌های مشترک احتمالاً از پایان هفته جاری آغاز خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره زمان بازگشایی تالارهای پذیرایی نیز گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی تالارهای پذیرایی اندیشده شد تا این صنوف نیز با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی بتوانند به زودی فعالیت خود را آغاز کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا حبیبی گفت: بر اساس کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری، ۱۰۴ واحد صنوف آلاینده و مزاحم توسط این کمیسیون شناسایی شد.

وی افزود: پس از ابلاغ اخطارهای لازم به مالکان و متصدیان آنان، تعداد ۸۵ واحد نسبت به رفع نواقص و انتقال بخشی از تأسیسات و موارد آلاینده و مزاحم اقدام کردند.

مسؤول حوزه مدیریت کنترل و نظارت بر رفع تخلفات شهری شهرداری گفت: در این راستا تعداد ۲۹ واحد صنفی خرید و فروش ضایعات، با نظر کارشناسان مرکز بهداشت و اداره محیط زیست شهرستان آلایندگی شناخته شدند.

حبیبی افزود: با توجه به اینکه این صنوف علاوه بر اینکه باعث مزاحمت برای شهروندان بودند نسبت به اخطارهای صادره بی توجه بوده و نسبت به پاکسازی محل از انواع ضایعات اقدامی نکردند یا اقدام آنها کافی و کامل نبود از این رو توسط کمیسیون مذکور پلمب شدند.

وی گفت: هدف کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، پیشگیری از تأسیس و گسترش و همچنین ساماندهی مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده سطح شهر است.

کد خبر 6099938

دیگر خبرها

  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • پارکابی‌ها در تهران قدیم چه می کردند؟ | پذیرایی از شوفرها با چای مجانی!
  • پارکابی در تهران قدیم چه می کردند؟ | پذیرایی از شوفرها با چای مجانی!
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • ۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد
  • نکاتی که باید هنگام استفاده از کنسروها رعایت کنید
  • نکاتی که باید در استفاده از کنسروها رعایت کنید
  • پذیرایی بد: فرانسوی‌ها روی اعصاب دورتموندی‌ها (عکس)
  • گروسی: مذاکرات با ایران برای حل مسائل پادمانی ادامه دارد؛ به‌زودی شاهد گام‌های ملموس خواهیم بود
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل