Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری در این باره اظهار داشت: از این تعداد ۱۴ مورد در سال ۱۳۹۸  و بقیه میادین امسال موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی شدند.
وی افزود: بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۲۰۸۲ "شرایط بهداشتی مراکز عرضه مواد غذایی"، تا کنون یک فروشگاه شهروند بیهقی(کالای خدمات شهروند) پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: همچنین بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۱۸۳۹۵ "هتل‌ها_خدمات الزامی هتل‌های ۱ تا ۵ ستاره"، یک پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی در سال ۱۳۹۵ صادر شده‌ که در دست تجدید است.

این مقام مسؤول یادآور شد: در سال گذشته، در مجموع ۲۴۶ مورد بازرسی و بازدید از مجموعه‌های تحت پوشش صورت گرفته و ۱۰۰ مورد نیز تجدید شده است.

شهر تهران ۲۵۴ میدان میوه و تره بار دارد.

برچسب‌ها سعید راد شهر تهران اداره کل استاندارد استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سعید راد شهر تهران سعید راد شهر تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای بختیاری زاده مدیر عامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران گفت: ۱۰ بازار میوه و تره بار جدید در تهران افتتاح می‌شود و قصد داریم تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره بار دیگر در تهران احداث کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • استانداردسازی آدرس‌ها با اجرای طرح «جی نف»
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند