Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@23:46:44 GMT

نظری: وضعیت خانه مستوفی‌الممالک خوب نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۵۹۱۸

نظری: وضعیت خانه مستوفی‌الممالک خوب نیست

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بازدیدی که حدود دو هفته پیش از خانه مستوفی‌الممالک داشتم، وضع آن اصلاً مناسب نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری امروز (سه‌شنبه) در دویست و هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت نامناسب خانه مستوفی‌الممالک، اظهار کرد: این خانه متعلق به وزارت ارتباطات است که دو سال پیش در مورد وضعیت نامناسب آن تذکری را مطرح کرده و درپی آن وزیر محترم ارتباطات اعلام کرد که قصد مرمت آن را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گویا پس از این تذکر اقداماتی نیز انجام شده اما باید در بازدیدی که حدود دو هفته پیش و به مناسب هفته میراث فرهنگی از این خانه داشتم، وضع آن اصلاً مناسب نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: فارغ از اینکه مستوفی‌الممالک شخصیت بزرگی دارد و باید نام و یاد چنین افرادی زنده نگه داشته شود، این بنا یکی از آثار واجد ارزش شهر تهران است که اگر ما این چنین هویتمان را حفظ کنیم عملاً چیزی از هویت و فرهنگ تهران برای نسل‌های آینده نخواهد ماند.

وی از شهرداری تهران، شهردار منطقه، مسئولان مربوطه و وزارت ارتباطات درخواست کرد هرچه زودتر مرمت این خانه ارزشمند را تمام کنند تا با تکمیل مرمت آن، امکان بازدید مردم از آن فراهم شود.

کد خبر 426788

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حجت نظری شوراي شهر تهران خانه تاریخی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مستوفی الممالک شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی