Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:01:21 GMT

انتقاد از تصویرهای زننده روی تابلوی آرایشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۵۹۳۱

انتقاد از تصویرهای زننده روی تابلوی آرایشگاه‌ها

امام جمعه چرام از تصویرهای زننده روی تابلوی آرایشگاه‌ها انتقاد کرد و خواستار برخورد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام صبح امروز با حضور اعضای شورا در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سید نورالله افشار در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی و ۱۵ خرداد، اظهار کرد: امام حق بزرگی بر گردن ما دارد و اگر امروز ما در جایگاهی قرار داریم، مرهون تلاش ها و زحمات امام هستیم، بنابراین نباید در مراسمات ایشان کمی و کاستی به وجود آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه چرام در ادامه سخنان خود همچنین در مورد نوع پوشش و مد و لباس و همچنین فروشندگان لباس های زنانه مطالبی را بیان کرد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با همکاری نیروی انتظامی و همکاری دفتر امام جمعه از آرایشگاه‌های زنانه بازدید ماهانه به عمل آورد و در زمینه تابلوهای سر درب این آرایشگاه ها نظارت کامل داشته و با خاطیان و کسانی که از تصویرهای زننده در تابلو و آفیش های تبلیغاتی استفاده می کنند برخورد قاطع با حمایت دادستانی محترم صورت گیرد.

وی افزود: اداره صنعت و معدن و تجارت قبل از صدور پروانه کسب در مورد نام مغازه و نامی که بر سر درب مغازه قید می شود از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استعلام گیرد و بعد مجوز صادر کند.

حجت الاسلام افشار با اشاره به این مطلب که لباس فروشی خانم ها فروشنده خانم و لباس های زنانه مستور باشند، خاطرنشان کرد: شهرداری محترم جهت برگزاری ارتحال امام که قرار است چهارشنبه شب برگزار شود نسبت به سفارش و نصب بنر اقدام لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی فرهنگ امام جمعه امام آرایشگاه ها امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است