Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@03:25:59 GMT

پروژه های بی سرانجامی که بلای جان مردم بیجار شده اند!

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۰۹۱

پروژه های بی سرانجامی که بلای جان مردم بیجار شده اند!

بیجار گروس را باید شهر پروژه های بلاتکلیف نامید، شهری که تا پروژه های آن به سرانجام برسد به بلای جان مردم تبدیل می شود و مدت زمان طولانی طی می شود تا به سرانجام برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کُردتودی، بیجار شهر پروژه هایی است که به پروژه های افسانه ای تبدیل شده، پروژه ای مانند ساخت کارخانه سایپا که برای سرگرم کردن مردم دروغی بیش نبود و پروژه هایی مانند کارخانه اسب آهنین و کنسرو سازی که بعد از چندین سال هنوز تکلیف آن مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه کارخانه فولاد کردستان در بیجار و جانمایی آهن اسفنجی و کشیدن ریل آهن به دیار گروس و پتروشیمی از دیگر پروژه هایی است که مسوولان فقط از آن سخن می گویند و در عمل چیزی قابل مشاهده نیست.

سخنگوی شورای شهر بیجار در نشست خبری 25 اردیبهشت سال 98 گفت: اعتبارات پروژه پیاده ‌راه سازی بافت تاریخی هسته مرکزی شهر بیجار جذب شده است و در خرداد ماه سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

پیاده راهی که از ابتدای راه موجب ضرر  و زیان مغازه های داخل خیابان اردلان شد و چیزی جزء دردسر و ایجاد ترافیک و گرد و خاک برای مردم نداشت.

این پیاده راه در وسط شهر در حد فاصل چند خیابان اصلی شهر بیجار قرار گرفته و طولانی شدن ساخت آن موجب نارضایتی شهروندان شده است.

ولی پور یکی از مغازه داران قدیمی داخل این خیابان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: اصل کار خوب است اما طولانی شدن پروژه موجب ضضر و زیان زیادی برای مغازه داران به ویژه افرادی که مستاجر هستند شده است که می طلبد مسوولان برای به سرانجام رساندن این پروژه یک مقدار سریعتر اقدام کنند.

فرجوند یکی دیگر از مغازه داران این خیابان بیان داشت: ساخت این پیاده راه بغیر از ضرر و زیان و گرد و خاک و کسادی بازار چیزی برای ما نداشته است و هر روز یک جای کار می لنگد و کسی هم جوابگو نیست و به جرا می گوییم از 100 مغازه ای که در داخل این خیابان قرار دارند نفری 10 تا 20 میلیون هزینه کرده ایم .

یکی دیگر از شهروندان ضمن اظهار گلایه از پروژه های بی سرانجام در شهرستان بیجار ، اظهار داشت: با این روندی که پروژه دارد هیچ بعید نیست وضعیت پیاده راه بیجار به بیماری جاده افسانه ای و صدها پروژه بلاتکلیف در شهرستان بیجار دچار شود.

شاهکار مسئولین بیجار تمامی ندارد

یکی دیگر از شهروندان بیجاری در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: می گویند شهری که صاحب و ناظر نداشته باشد هر روز باید منتظر یک اتفاق ناخوشایند بود ، دقیقا می توان بیجار را مثال زد که کمتر مسئولی مشکلات آن را پیگیری می کند.

وی ادامه داد : صبح روز گذشته یک پیرزن هنگام عبور از روی پل موقت خیابان اردلان(پیاده راه) متاسفانه دچار سانحه شده و جهت درمان به زنجان اعزام کردند.

این شهروند خاطر نشان کرد: واقعا باید شاهد اتفاقات بدتر این باشیم تا مسئول خفته شهر بیدار شوند؟ این بی تفاوتی مسئولین تا چه وقت ادامه دار خواهد بود؟

لازم به ذکر است پیاده راه خیابان اردلان بیجار اولین پیاده راه در استان کردستان است که چند ماه قبل هنگام ساخت آن با یک قنات هفت هزار ساله مواجه شدند و کاوشگری در آن موجب کندی این پروژه شده است که می طلبد با مدیریت صحیح اداره راه و شهرسازی بعنوان متولی این پروژه در ساخت و به سرانجام رسبدن آن افدام گردد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد

دریافت 51 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقی عبادی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأثیرات پسماندها و زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم و به صورت غیر اصولی دفع می‌شوند را تشریح کرده و گفت: تمام زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی سلامت خودمان تأثیر می‌گذارد و به سمت ما باز می‌گردند.

کد خبر 6088588

دیگر خبرها

  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد