Web Analytics Made Easy - Statcounter

راستگو خبرداد: برنامه های سالانه مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرتبط با نام گذاری سال 1399 به نام "جهش تولید" با هدف برنامه ­ریزی هدفمند و ارتباط دو سویه تدوین و ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمدمهدی راستگو مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در تشریح خبر گفت : با توجه به اعلام  اولویت های ابلاغی توسط معاونت محترم امور تعاون وزارت متبوع شامل  ایجاد وتوسعه طرح های پیشرو و دانش بنیان ، به ظرفیت رسانی طرح های تولیدی در حال بهره برداری تعاونی ،  تکمیل طرح های نیمه تمام تعاونی­های تولیدی ، توسعه طرح­های تولیدی موفق تعاونی  وبمنظور تحقق برنامه­ها در حوزه تعاون استان ، نسبت به برگزاری جلسات هم اندیشی با اتحادیه ها و اتاق تعاون اقدام و برنامه های اتحادیه ها و اتاق تعاون تدوین و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مهمترین برنامه های تدوین شده شامل حمایت از ارتقا و برندسازی تعاونی­های استان، تشکیل شرکت های تعاونی  با عضویت حداقل 60 درصد از جوانان، حمایت از برپایی و فراهم سازی جهت حضور درنمایشگاه های داخلی با مشارکت تعاونی­ها تحت پوشش، راهبری صادرات تعاونی­ها و اتحادیه ها و پیگیری جذب سهمیه ارزی، برگزاری کارگاه آموزشی و برگزاری تورهای ترویجی برای تعاونگران استان در راستای بهینه سازی و افزایش تولید، شناسایی طرح­ها و فرصت­های سرمایه­گذاری تعاونی­های تولیدی، اجرای طرح خرید اعتباری با تحت پوشش قراردادن فرهنگیان شاغل و بازنشسته و همچنین کارمندان دولت در سطح استان تا مبلغ 10 میلیون تومان، با هدف ارتقا قدرت خرید کارمندان دولت و ایجاد رونق کسب و کار صنوف مختلف ، اجرایی کردن پلتفرم فروش آنلاین اتحادیه های مصرف و همچنین تشکیل تعاونی­های دانش بنیان ، خلاق و نوآور را بخشی از اهم برنامه­های سال جاری مدیریت تعاون در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید) اعلام کرد .

در این راستا مقرر شد اتحادیه ها  و اتاق تعاون نسبت به گزارش اقدامات انجام شده در خصوص برنامه ها ی ابلاغی بصورت سه ماهه اقدام نمایند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعاون راستگو جهش تولید اتحادیه ها اتاق تعاون تعاونی ها برنامه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود

علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

او شعار هفته کارگر امسال را «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» عنوان کرد و افزود: هشتگ هفته کار و کارگر در فضای مجازی «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا، اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است، گفت: به‌مناسبت هفته کار و گارگر بیش از ۳۰۰ برنامه در استان با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برگزار می‌شود.

باقری افزود: غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در سراسر استان، برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان و تجلیل از بیش از ۲۰ کارگر نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه، مسئول ایمنی نمونه، خانه بهداشت کارگری برتر، برگزاری مانور ایمنی در کارگاه‌های پرخطر در سراسر استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری، برپایی میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری، دیدار کارگران و نمایندگان جامعه کار و تولید استان با مسئولان ارشد استان و برگزاری یادواره شهدای کارگری استان در شهرستان سوادکوه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان است.

او با اشاره به اینکه نیروی کار مهمترین سرمایه کشور است، گفت: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرمخاطب‌ترین گروه هدف شعار امسال بنام جهش تولید با مشارکت مردم است و برای رفع مشکلات کارگری استان تلاش می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران احیای تعاونی‌ها را به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد اعلام کرد و افزود: در نامگذاری سال جاری، به مقوله «مشارکت مردم» در جهش تولید توجه شده است و تاکید بر این مهم، به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌ها است.

باقری گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی تک‌تک آحاد جامعه و به‌ویژه بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین