Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@02:07:30 GMT

هادی‌پور: منتظر اعلام زمان آغاز اردو هستیم

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۲۵۱

هادی‌پور: منتظر اعلام زمان آغاز اردو هستیم

خبرگزاری میزان- المپین وزن ۵۸- کیلوگرم تکواندو گفت: در خصوص آغاز اردو و تمرینات هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و ما منتظر اعلام زمان هستیم تا برای ادامه راه طبق برنامه‌ریزی کادرفنی پیش برویم. تاریخ انتشار: 13:18 - 13 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۸۸۸

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت فدراسیون تکواندو، آرمین هادی‌پور تکواندوکار کشورمان که در وزن ۵۸- کیلوگرم موفق به کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو شده است در خصوص پیگیری روند تمرینی خود در روز‌هایی کرونایی گفت: باشگاه‌های گیلان باز شده و تمرینات را به صورت مستمر پیگیری می‌کنم تا آمادگی نسبی من حفظ شود و با آغاز اردو خیلی دچار مشکل نشوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت هم با وجود دوری، اما زیر نظر استاد عسکری و کادرفنی تمرینات را پیگیری کردم و تمام تلاش خود را برای حفظ آمادگی و از بین بردن ایرادات به کار گرفتم تا زمان اردو، آسیب‌دیدگی گریبان‌گیر من نشود.

المپین وزن اولی تکواندو ادامه داد: تا زمانی که اردو آغاز نشود، تمرینات را به همین شکل پیگیری می‌کنم؛ خدا را شکر تجهیزات و ... را که برای تمرین لازم است در اختیار دارم، اما وقتی به باشگاه می‌روم مشخص نیست که آنجا چه کسانی رفت و آمد کردند و این به نظرم خطرناک‌تر است تا اینکه من در اردو بوده و با نفرات مشخصی در ارتباط باشم. تا اینجا سرمایه‌گذاری زیادی رو ما صورت گرفته و حالا اگر من یا میرهاشم دچار ویروس کرونا شویم که ریه را درگیر می‌کند و سلامتی ما را تحت تاثیر قرار دهد، جایی برای جبران نیست.

هادی‌پور خاطرنشان کرد: تنها این تمرینات را پیگیری می‌کنیم تا خیلی از فضای تمرینات دور نشویم، اما شرایط با اردو خیلی متفاوت است؛ ما در اردو با بهترین‌های تکواندو ایران کار می‌کنیم، کادرفنی ما را رصد می‌کند و نکات لازم را به ما گوشزد می‌کند. همه موارد کنترل می‌شود و از نظر فکری و روانی آرامش بیشتری داریم. در خصوص آغاز اردو و تمرینات هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و منتظر اعلام زمان هستیم تا برای ادامه راه طبق برنامه‌ریزی کادرفنی پیش برویم.

المپین تکواندو افزود: ما دیگر الان هم‌تیمی نیستیم و حکم یک خانواده را داریم؛ من و میرهاشم نزدیک به ۴ سال است که در اردو کنار هم هستیم و تا به حال انقدر از هم دور نبودیم. دو سال است که زیر نظر کادرفنی و با آن‌ها زندگی می‌کنیم و این دوری‌ها شاید باعث شکاف شده و از نظر روانی بهم می‌ریزیم، اما با این حال به تصمیم مسئولین احترام می‌گذاریم.

وی با اشاره به حضور میرهاشم در گیلان و تمریناتشان گفت: با هماهنگی‌های لازم مدت زمان کوتاهی میرهاشم به شهر ما آمد و با هم تمرینات فنی و هوازی را پیگیری کردیم و واقعا در آن چند روزه انگیزه ما دوچندان شد. شاید اگر تصمیم بر این باشد که اردو‌ها آغاز نشود باز هم اینکار را انجام بدهیم؛ منتظر تصمیم نهایی هستیم تا برنامه ریزی کنیم.

هادی‌پور ادامه داد: وقفه یک ساله تا بازی‌های المپیک داریم، اما در صورت کنترل کرونا رویداد‌های دیگری پیش‌رو داریم که آن را جبران می‌کند و ما هم آمادگی خود را حفظ می‌کنیم. ان‌شاءلله دوباره به مسابقات و شیاپ‌چانگ بازمی‌گردیم و با اعتماد به نفس و خودباوری به مصاف رقبای خود می‌رویم چرا که معتقدم این موضوع از آمادگی جسمانی هم مهم‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم حمایت‌ها در این دوران از ما بیشتر شود؛ ترجیح می‌دهم با پروتکل‌های سخت بهداشتی در اردو، کنار هم‌تیمی‌هایم و زیر نظر کادرفنی تمرینات را انجام بدهم. زندگی من تا الان حرفه‌ای بوده است و در اردو می‌توانم تمرینات را به صورت حرفه‌ای پیگیری کنم، اما با وضعیت کنونی اصلا قابل اجرا نیست.

بیشتر بخوانید: مراسم کمک‌های مؤمنانه خانواده تکواندو با نام شهید زمانی‌نیا انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو آرمین هادی پور فدراسیون تکواندو آغاز اردو هادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۲۰:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

آخرین دیدار نمایندگان اصفهان و تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دو تیم پیش از این ۷۵ بازی با هم برگزار کرده‌اند که ۳۶ بازی را استقلال برده، ۱۸ دیدار با برتری ذوب‌آهن به پایان رسیده و ۲۱ بازی با تساوی خاتمه یافته است. حواشی آخرین دیدار دو تیم به شرح زیر است:

*علی سامره و حمیدرضا رجبی سرپرست و مربی استقلال نسبت به تغییر رختکن تیم‌های میزبان و میهمان به جلال مرادی ناظر مسابقه اعتراض کردند. 

*بازیکنان استقلال به دلایلی نامعلوم با تأخیری چند دقیقه‌ای وارد زمین شدند و بازی سه دقیقه دیرتر از زمان تعیین شده آغاز شد.

*بالاخره کارت بازی مهدی هاشمی نسب صادر شد تا او بتواند در این مسابقه روی نیمکت استقلال بنشیند.

*بازی با دوربین‌های HD و کیفیت بالا پوشش داده شد که افزایش سطح کیفیت فیلمبرداری به وضوح قابل تشخیص بود.

*بازیکنان ذوب‌آهن با بنری وارد زمین شدند که بر روی آن پیامی در ستایش نیروی دریایی نوشته شده بود. در بنری دیگر سالروز تاسیس بسیج مستضعفان گرامی داشته شد.

*نیما نکیسا مدیرعامل ذوب‌آهن در نقش مربی گلرهای تیم با دروازه‌بان‌های تیمش صحبت کرد.

*از نکات جالب این دیدار این بود که در جایگاه تماشاگران ذوب‌آهن پرچم‌های سپاهان و مواد دودزای آبی مشاهده شد.

*محمد ربیعی و جواد نکونام پیش از آغاز بازی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

*قبل از آغاز مسابقه فیلمبردار مسابقه پس از برخورد توپ با صورتش به دچار مصدومیت شد.

*ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان به همراه اعضای کادرفنی خود در ورزشگاه حضور داشتند.

*بازیکنان خارجی تیم بسکتبال ذوب‌آهن با لباس این تیم به ورزشگاه آمده و به حمایت از تیم فوتبال این باشگاه پرداختند.

*بعد از پایان بازی جواد نکونام کنار خط با یکی از تصویربرداران درگیری لفظی پیدا کرد و دستیاران وی و سرپرست استقلال به او پیوستند. این اتفاق باعث شد تا نکونام اعلام کند به دلیل بی احترامی در نشست خبری شرکت نمی‌کند.

*برخی از هواداران منتسب به استقلال که از نتیجه بازی راضی نبودند با عصبانیت برخی نیمکت‌های ورزشگاه را شکسته و به زمین پرتاب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است