Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:57:47 GMT

زایتسف: با کاهش ۵۰ درصدی رقم قراردادم موافق نبودم

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۳۰۲

زایتسف: با کاهش ۵۰ درصدی رقم قراردادم موافق نبودم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: من به مدیر باشگاه گفتم که با کاهش ۵۰ درصدی رقم قراردادم موافق نیستم و چند راه حل هم ارائه کردم ولی نتیجه‌ای نداشت. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایوان زایتسف، ستاره فصل گذشته تیم مودنا در سری A1 ایتالیا سرانجام راهی لیگ روسیه و تیم «کوزباس کمروو» شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زایتسف در مورد این انتقال گفت: سن من در حالا بالا رفتن و تعداد موهای سفید من بیشتر شده است. امیدوارم این انتخاب از نظر ورزشی به سود من باشد. دور شدن از خانواده از نطر من، فدارکاری برزگی است. همچنین همسر من هم با ماندن در ایتالیا و نگهداری از فرزندانمان، فدارکاری بزرگی انجام می‌دهد. شیوع ویروس کرونا، شرایط را سخت مرده و حق انتخاب را و برنامه ریزی را از من گرفته است. در حال حاضر به صورت قرضی و یک ساله به لیگ روسیه می‌روم و امیدوارم در سال 2021 به ایتالیا برگردم.

وی ادامه داد: من از تیم پیاچنزا هم پیشنهاد داشتم ولی به مدیر باشگاه گفتم که دوست ندارم مقابل مودنا قرار بگیرم. با تیم کوزباس هم ممکن است در لیگ قهرمانان مقابل مودنا قرار بگیرم ولی حس یک حریف را مقابل مودنا نخواهم داشت.

بازنشستگی امتیازآورترین بازیکن تاریخ لیگ والیبال ایتالیا کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا در پایان تصریح کرد: خیلی متاسفم راهی حلی که به دنبالش بودم پیدا نشد. من به مدیر باشگاه گفتم که با کاهش 50 درصدی رقم قراردادم موافق نیستم و چند راه حل هم ارائه کردم ولی نتیجه‌ای نداشت.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT10 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین تیموری، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 84 هزار و 539 تن محصولات کشاورزی با نظارت هفت مرکز قرنطینه گیاهی مستقر در مرزهای رسمی استان سیستان و بلوچستان شامل مرز میلک، پیشین، میرجاوه، گمشاد، چابهار، ریمدان، زاهدان مبادله شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

وی گفت: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی، واردات 39 هزار و 225 تن کالاهای شامل برنج، موز و  کنجد و بیش‌ از 44 هزار و 198 تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتاً شامل انواع خرما، گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی  و سایر خشکبار است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان کل ترانزیت محصولات کشاورزی در  یک ماه اول سال که از مرزهای رسمی انجام شده را 1116 تن اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران