Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@10:56:38 GMT

نیاز فوری به گروه‌های خونی منفی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۳۳۳

نیاز فوری به گروه‌های خونی منفی در تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدرضا مهدی زاده با دعوت از پایتخت نشینان برای اهدای خون گفت: با شروع دوباره عمل های جراحی در مراکز بیمارستانی سطح استان تهران، در حال حاضر با کاهش محسوس ذخایر خونی مواجه هستیم و از همه کسانی که توان اهدای خون دارند و به طور ویژه دارندگان گروه های خونی منفی، درخواست می کنیم در تعطیلات پیش رو به یاری بیماران نیازمند به خون بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون استان تهران ادامه داد: امیدواریم با حضور مردم وقت شناس که در همه بزنگاه های سخت، ضرورت اهدای خون را برای نجات جان ییماران درک می کنند، بتوانیم در تامین فرآورده های خونی بیش از ۱۶۰ بیمارستان سطح استان تهران موفق باشیم.

وی اعلام کرد: در ایام تعطیلات چهارشنبه ۱۴ خرداد تا جمعه ۱۶ خرداد جاری، مراکز جامع اهدای خون وصال، شهرری، صدر، تهرانپارس و ستاری مشغول فعالیت خواهند بود.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیرکل انتقال خون استان تهران مدیرکل انتقال خون استان تهران اهدای خون گروه‌های خونی منفی نیاز فوری به گروه‌های خونی منفی در تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیرکل انتقال خون استان تهران مدیرکل انتقال خون استان تهران اهدای خون گروه های خونی منفی گروه های خونی منفی استان تهران اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، میثم معزی گفت: در کمتر از ۵ روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند در استان خوزستان شدیم که به جرأت یک جهش بی‌سابقه بوده است و از همه  عزیزان تشکر می‌کنیم، زیرا بدون شک این حرکت و همبستگی در ادامه، منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی افزود: در این هفته ۱۰ عمل پیوند داشتیم که ۴ مورد پیوند کبد و شش مورد پیوند کلیه بود.

معزی ادامه داد: از همه اعضای گروه پیوند اعم از گروه‌های جراحی پیوند، جراحی عروق، ارولوژی، بیهوشی و همه پرستاران و کادر پشتیبانی که با اقدامات لازم و فوری، زمینه‌ساز این حرکت زیبا شدند تشکر ویژه و صمیمانه دارم.

جواد شریعتی، مدیر مرکز پیوند اعضا بیمارستان گلستان هم در این خصوص می‌گوید: واقعا نمی‌دانم با چه زبانی از خانواده‌های اهداکننده تشکر کنم، با این ایثار و جهاد و کار ارزشمند، ۱۰ انسان به زندگی دوباره بازگشتند و قطعا اجر و پاداش این خانواده‌های ایثارگر نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی افزود: امیدوارم فرهنگ اهدای عضو روز به روز توسعه بیشتری یابد.  

دیگر خبرها

  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی