Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: مسابقه کتابخوانی «زندگی به سبک روح الله» به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، «حمیده شهبازی» گفت: مسابقه کتابخوانی «زندگی به سبک روح الله» به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه، تصریح کرد: این مسابقه در راستای ترویج و توسعه سبک زندگی حضرت امام خمینی(ره)، برای دانشجویان مراکز آموزش عالی استان اردبیل برگزار می‌گردد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در مسابقه مذکور، باید به ۱۰ پرسش چهارگزینه‌ای، برگزیده از کتاب «زندگی به سبک روح الله» تالیف علی‌اکبر سبزیان پاسخ دهند، افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی می‌توانند، تا ۱۶ خردادماه جاری با مراجعه به آدرس کانال تلگرامی sdardabil@، نسبت به دریافت فایل کتاب و سوالات اقدام و پاسخنامه را به آیدی lahzeh98@  ارسال کنند.

 

شهبازی ادامه داد: بعد از جمع آوری پاسخنامه‌ها، به سه نفر برگزیده از دانشجویان شرکت‌کننده جوایزی اهدا خواهد شد.

مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل یادآور شد: امام خمینی(ره)، نهاد مقدس خانواده را از بنیادی‌ترین، مهم‌ترین، طبیعی‌ترین و ‏تأثیرگذارترین نهاد‌های اجتماعی می‌دانستند و نکتۀ بسیار مهم و کاربردی که در زندگی خانوادگی امام خمینی(ره) وجود داشت، این ‏‎ ‎‏بود که ایشان در هیچ شرایطی از خانه و خانواده غافل نبودند.

 

شهبازی خاطرنشان کرد: برای شناخت درست خانواده، فقط یک راه وجود دارد، و آن رسیدن به ‏‎ ‎‏تعریف دقیق و برنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی است که دین اسلام برای این نهاد مقدس ارائه کرده است

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالگرد ارتحال امام خمینی ره جهاد دانشگاهی اردبیل فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل زندگی به سبک روح الله اردبیل برگزار امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

آنگونه که جماران روایت کرده، معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

ایشان در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899428

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود