Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس تهران امروز پایان معاملات با رشد بیش از 40هزار واحد و ورود دوباره به کانال یک میلیون واحدی شد، البته امروز حجم معاملات بازار سرمایه نسبت به روز گذشته 79درصد افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه روز کاری پایان هفته را با رونق و رشد 40هزار واحدی به پایان رساند؛ شاخص کل بورس هم دوباره وارد کانال یک میلیون واحدی شد و امروز شاهد صف خرید در اکثر نمادها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل بورس تهران امروز در پایان معاملات با افزایش 40هزار و 417 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 28 هزار و 537 واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم وزن هم با افزایش 9080 واحد به 330 هزار و 490 واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس 10 میلیارد و 947 میلیون  سهم و اوراق مالی را در  یک میلیون و 329 هزار نوبت و به ارزش 9913 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

ارزش بازار بورس امروز به 3856هزار میلیارد تومان رسید.

مجموع ارزش معاملات امروز بورس و فرابورس در پایان معاملات به حدود 19 هزار و 92 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز گذشته که ارزش معاملات 10 هزار و 630 میلیارد تومان بود؛ رشد 79درصدی را ثبت کرد.

نماد پتروشیمی خلیج‌فارس، پالایش نفت بندرعباس، فولاد مبارکه، کشتیرانی جمهوری اسلامی،‌ملی مس، شستا و گل‌گهر همگی در رشد شاخص بورس بیشترین اثر را داشتند و نمادهای بانک ملت، بانک تجارت، فولاد مبارکه، پالایش نفت اصفهان‌، گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، ملی‌مس ایران و پالایش نفت بندرعباس پربیننده‌ترین نمادهای امروز بودند.

شاخص کل فرابورس ایران هم با 351 واحد افزایش به 11هزار و 696 واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس هم به بیش از 768 هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران از دو میلیارد و 642 میلیون سهم و اوراق مالی در قالب 570 هزار نوبت معامله و به ارزش 9171 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

 نمادهای گل‌گهر، ذوب‌اهن اصفهان،‌صبا تأمین، پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان و فولاد هرمزگان جنوب همگی در تقویت شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند.

نمادهای پربیننده امروز فرابورس ذوب‌آهن، بانک دی، سیمان لار سبزوار، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، تولید دارو، کارخانجات صنعتی تبرک و پتروشیمی زاگرس بودند.

 

انتهای پیام  

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان یک میلیون شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس تغییر جهت داد

شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته ۱۳ هزار واحد کاهش داشت امروز تغییر جهت داد و افزایشی شد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (چهارشنبه) ۱۰۶۹ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم وزن نیز ۰.۶۱ درصد رشد کرد و در کانال ۷۶۳ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۵۳ هزار معامله به ارزش ۷۹ هزار میلیارد ریال انجام شد و اغلب نمادهای بازار در دامنه مثبت معامله شدند.

نمادهای فملی، شبندر، فایرا و جم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و باعث رشد بازار سرمایه شدند. در مقابل نمادهای پارسان و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروزرشد کرد و در کانال ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی ایستاد.

در معاملات امروز بازار سهام، گروه خودرو بیشترین حجم معاملات را داشت و گروه فلزات اساسی نیز پس از خودرویی ها بیشترین حجم معاملات را از آن خود کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت