Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:23:38 GMT

الون ماسک از توئیتر خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۴۸۱

الون ماسک از توئیتر خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، الون ماسک در توئیتر بیش از ۳۵ میلیون نفر دنبال کننده دارد و دوشنبه شب اعلام کرد که دیگر در توئیتر مطلبی ارسال نمی‌کند و قصد دارد از این شبکه اجتماعی کناره گیری کند.

عدم ارائه توضیح توسط الون ماسک در مورد تصمیم یادشده باعث شده تا گمانه زنی‌های زیادی در این زمینه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سابقه جنجال آفرینی وی در توئیتر به علت ارسال پیام‌های عجیب باعث شده تا اکثر صاحب نظران همین مساله را عامل خداحافظی ماسک با توئیتر بدانند.

الون ماسک چندی قبل در توئیتی شگفت انگیز تصریح کرده بود که ارزش سهام شرکت تسلا بیش از حد زیاد است و همین مساله به سقوط چشمگیر ارزش سهام تسلا منجر شد که واکنش تند و خشم سهام داران و اعضای هیئت مدیره این شرکت را به دنبال داشت.

بنابراین می‌توان حدس زد که وی توصیه‌هایی را در مورد کناره گیری از توئیتر دریافت کرده یا خود به این نتیجه رسیده که با سکوت خود از جنجال آفرینی بیشتر جلوگیری کند. با توجه به اینکه آمریکا از شش روز قبل در آشوب و ناآرامی‌های ناشی از رفتار نژادپرستانه پلیس به سر می‌برد، ماسک زمان مناسبی را برای کناره گیری از توئیتر انتخاب کرده است.

کد خبر 4940308

منبع: مهر

کلیدواژه: الون ماسک توییتر شرکت اسپیس ایکس ویروس کرونا فناوری نانو تحقیقات علمی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان فناوری فضایی فیس بوک تولید توییتر کووید 19 موبایل ربات واکسن الون ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهداب مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت های لیگ را از دست داده بود با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی درکنار رحمان محمدی راد در کادرفنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه شهداب یزد؛بدین ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی ها و قابلیت های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

گفتنی است شهداب فصل گذشته تحت هدایت محمدرضا تندروان به فینال مسابقات لیگ برتر والیبال ایران راه یافت اما در بازی پایانی کار را به فولاد سیرجان واگذار کرد. حالا آن‌ها در فصل آینده با ترکیب رحمان محمدی راد و مهدی مهدوی روی نیمکت خود به دنبال بازگشت به قهرمانی هستند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899385

دیگر خبرها

  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • دومینوی کناره گیری‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد