Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: «7 هزار ساعت آموزش مجازی برای دانش‌آموزان مجتمع آموزشی دخترانه سمای لارستان برگزار شده است.»

غلامعباس واحدپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لارستان با برشمردن فعالیت‌های مجموعه آموزشی سمای دانشگاه آزاد اسلامی لارستان بعد از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: «بعد از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، این آموزشکده با بسترسازی مناسب آموزشی در فضای مجازی در تمامی رده‌های آموزشی به جز مقطع دانشکده سما این فعالیت را آغاز و تمام دروس را از طریق نرم‌افزارهای مختلف آموزشی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»                        

وی اضافه کرد: «در این باره بالغ بر 7 هزار ساعت آموزش مجازی برای دانش‌آموزان مجتمع آموزشی دخترانه سما انجام شده و تمام دانش‌آموزان در کلاس‌های درس شرکت کردند.»

معاون دانشگاه آزاد اسلامی لارستان تصریح کرد: «با توجه به گسترش کرونا و لزوم قرنطینه بودن دانش‌آموزان در کنار آموزش دروس، فعالیت‌های فرهنگی نیز در  دستور قرار گرفت و مسابقات متعددی در حوزه معارف، قرآن کریم، سرود، دارت و ... ویژه دانش‌آموزان در فضای مجازی اجرا شد.»

واحدپور بیان کرد: «سال تحصیلی گذشته بالغ بر 100 نفر از دانش‌آموزان سمای لارستان در مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی شرکت کرده و مقام‌های نخست تا سوم را در مسابقات استانی و شهرستانی به خود اختصاص دادند.»

حضور گسترده دانش‌آموزان در برنامه‌های فرهنگی

وی به حضور گسترده دانش‌آموزان و کارکنان آموزشکده در برنامه‌های فرهنگی و قرآنی تفسیر سوره شوری، حضور در مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دوشنبه‌های مهدوی، چهارشنبه‌های امام رضایی و برنامه‌های لیالی قدر هم اشاره کرد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی لارستان خاطرنشان کرد: «در ماه مبارک رمضان با جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه خانواده‌های دانش‌آموزان، ده‌ها بسته رمضانیه برای خانواده‌های کم‌برخوردار تهیه و به آنان تقدیم شد.»

واحدپور از برگزاری امتحانات پایان سال دانشجویان سما خبر داد و متذکر شد: «اکنون آمادگی لازم به‌منظور برپایی هرچه بهتر امتحانات حضوری دانشجویان در دستور کار قرار دارد و امید است با برنامه‌های تدارک دیده شده این امتحانات به نحو مطلوب برگزار شود.»

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان لارستان دانشگاه آزاد اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی
  • اجرای طرح آموزشی «فرهنگ ترافیک» برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی