Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@08:26:56 GMT

رشد ۶۲ درصدی حجم فروش نفت ایرانول در اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۹۳۶

رشد ۶۲ درصدی حجم فروش نفت ایرانول در اردیبهشت

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، محمد حسین رزاقی افزود: از اسفند ماه با وجود کاهش شدید قیمت نفت و تحولات اقتصادی ناشی از تاثیرات کرونا توانستیم میزان فروش این شرکت را به طور چشمگیری افزایش دهیم. به طوریکه در اسفند ماه با فروش نزدیک به ۶۲ میلیون لیتر معادل ۳۳۰ میلیارد تومان توانستیم رکورد فروش در تاریخ ایرانول را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در اردیبهشت سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۶۲ درصد رشد حجمی فروش داشته ایم.
مدیرعامل این شرکت نفتی درباره برنامه‌های آینده شرکت، خاطرنشان کرد: افزایش سهم بازار، بالا بردن ظرفیت تولید و اجرای طرح‌های توسعه‌ای جدید براساس مطالعات امکان سنجی و اقتصادی از جمله برنامه‌های پیش روی این شرکت است.
وی در پایان افزود: امیدواریم مسیر جدیدی که پیش رو داریم بتواند این شرکت را به جایگاه اصلی و واقعی خود برساند. بیشتر بخوانید: دیدار مدیرعامل شستا با کارگران پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ایرانول شرکت نفت ایرانول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در طول سال گذشته خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۰ حادثه مربوط به مشترکان در سطح استان رخ داده که پنج مورد مربوط به حادثه شهری و پنج مورد حادثه روستایی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، محمود کشاورز با اشاره به اینکه سال گذشته دو نفر در اثر حوادث گازی آتش‌سوزی و گاز گرفتگی فوت کرده بودند، اظهار کرد: علت حادثه گازگرفتگی منجر به فوت استفاده از وسایل پخت و پز (پلوپز سیار و غیره) به عنوان وسیله گرمایشی بوده است.

وی افزود: از عوامل حوادث آتش سوزی‌های رخداده استفاده از وسیله گازسوز غیراستاندارد نشت از شیلنگ گاز به علت فرسودگی، پارگی، پوسیدگی شیلنگ، نشت از شیلنگ، عدم یا نقص در بست، نشت گاز به علت فقدان ترموکوپل در وسایل گازسوز، قرار گرفتن ماده قابل اشتعال (پرده) در مجاورت شعله آتش وسایل گازسوز بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به بعضی علل ریشه‌ای در حوادث مصرف کنندگان گاز طبیعی، خاطرنشان کرد: شرکت‌های گاز استان در کنترل این شاخص‌ها هیچ گونه نقشی ندارند و تنها تزریق ماده بودار کننده و پایش دوره‌ای آن را برعهده دارد، این شرکت‌ها فراتر از الزامات قانونی نسبت به پایش این شاخص اقدام کرده است.

کشاورز تاکید کرد: شرایط اقتصادی جامعه، میزان تعهد و مسئولیت‌پذیری سازندگان ابنیه در کیفیت ساخت‌وساز، کیفیت نظارت مهندسان سازمان نظام مهندسی در ساخت و ساز، کیفیت مصالح مورد استفاده در ابنیه شامل دودکش و غیره، انتخاب سیستم گرمایشی مناسب، کیفیت ساخت تجهیزات گازسوز، منازل استیجاری، عدم الزام بازرسی سازمان نظام مهندسی از سیستم لوله کشی گاز در حین خرید و فروش و یا رهن و اجاره اماکن، میزان آگاهی مصرف کنندگان گاز طبیعی، فرهنگ عمومی شهروندان در توجه به توصیه‌های ایمنی از دلایل حوادث گازی در این استان بوده است.

وی از کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در طول سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل‌تر از آن خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰ حادثه مشترکان در سطح استان رخ داده که پنج مورد مربوط به حادثه شهری و پنج مورد حادثه روستایی بوده است.

کد خبر 751343

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • مهمترین اخبار ۱۶ اردیبهشت/ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی