Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@16:03:20 GMT

پیانو P125 یاماها بهترین پیانو دیجیتال با قیمت مناسب

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۴۰۸

پیانو P125 یاماها بهترین پیانو دیجیتال با قیمت مناسب

اگر شما به طور جدی نوازنده پیانو هستید هرگز نباید به سراغ پیانو با دکمه ‌های پلاستیکی بی کیفیت و ارزان بروید. حتی بد نیست اگر به عنوان یک ساز برقی سعی کنید با یک کیبورد پیانو بنوازید، هر چند می ‌تواند کار دشواری باشد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، به باید گفت که امروزه پیانوهای دیجیتال در بازار خرید و فروش سازهای موسیقی، از پرفروش ‌ترین سازها به شمار می ‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت این امر 1- هزینه ‌های زیاد خرید و نگه ‌داری پیانوهای آکوستیک و 2- افزایش قابلیت ‌های پیانو دیجیتال و شباهت بیشتر آن ‌ها به پیانو آکوستیک می باشد. که بدون تردید برای ساخت یک پیانوی با کیفیت، سازنده باید بتواند حس ناب نواختن پیانوی آکوستیک را برای شما باز تولید نماید.

اگر شما به طور جدی نوازنده پیانو هستید هرگز نباید به سراغ پیانو با دکمه ‌های پلاستیکی بی کیفیت و ارزان بروید. حتی بد نیست اگر به عنوان یک ساز برقی سعی کنید با یک کیبورد پیانو بنوازید، هر چند می ‌تواند کار دشواری باشد.

در ادامه قصد داریم تا شما را با یکی از مهمترین کمپانی های پیانو دیجیتال و همچنین یک نمونه از بهترین پیانوهای دیجیتال آن آشنا نماییم که برای شروع یا نواختن حرفه ای می تواند بهترین انتخاب با توجه به مهارت، بودجه و اهداف موسیقیایی شما باشد. بنابراین این مطلب را از دست ندهید.

مشاهده محصولات فروشگاه آلیک: پیانو دیجیتال

بهترین و پرفروش ترین پیانو دیجیتال یاماها مدل P 125

پیانو دیجیتال P-125 برای تمام افراد مبتدی و حتی نوازندگان سطح متوسط یک پیانوی ایده آل محسوب می شود. زیرا که تمامی کلاویه های این پیانو مجهز به مکانیسم چکشی است که توسط این ویژگی شما می ‌توانید وزن هر کلاویه را هنگام نواختن هر نت احساس کنید. کلاویه ها در نت های زیر سبک ‌ترند و هرچه به سمت نت‌ های بم می ‌رویم، کلاویه ها سنگین تر می‌ شوند، درست مثل کلاویه های یک پیانوی آکوستیک. جنس کلاویه ها از آبنوس است و در برابر تغییر دما یا رطوبت مقاوم هستند و هنگام نواختن با این پیانو، هیچ وقت انگشتان شما از روی کلاویه ها سر نمیخورند.

اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید: پیانوp125

پیانو دیجیتال یاماها مدل P-125 با دارا بودن موتور صدای Pure Cf Sound Engine و 88 کلاویه از پیانوهای دیجیتال دیواری با کیفیت و استاندارد این برند به شمار می رود. همچنین وجود پورت ‌های USB و MIDI باعث شده تا شما بتوانید از نرم افزارهای مختلف برای این پیانو استفاده کنید.

برای پیانیست ها در هر سطحی، طراحی ساده و زیبای Yamaha P-125 آن را به پیانوی جذابی تبدیل می کند. برای نوازندگان مختلف، از افراد مبتدی گرفته تا افراد حرفه ای تر، صدا و حس اجرا کردن با Yamaha P-125 بسیار ایده آل خواهد بود.

همچنین ساختار جمع و جور این پیانو به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید برای رفتن به استودیو و یا اجرای زنده، آن را به راحتی با خود حمل کنید.

در آخر میتوان گفت که پیانو یاماها P-125 با به کاربردن یک سیستم استریوی کامل در این پیانو توانسته بهترین حس را از صدای یک پیانو به شما انتقال دهد. و سیستم آکوستیک هوشمند باعث می ‌شود اکولایزر موجود در پیانو با تنظیمات ولوم تطبیق پیدا کند و صدایی خارق العاده در اختیار شما بگذارد. بنابراین با ویژگی‌ های ذکر شده کاملا واضح است که قیمت پیانو P-125 نسبت به کیفیت آن نیز نتیجه مطلوبی برای شما خواهد داشت.

آشنایی با کمپانی یاماها YAMAHA:

یاماها از معروف ‌ترین کمپانی ‌های تولید ‌کننده پیانو دیجیتال است که از حرفه‌ ای ‌ترین پیانوها تا پیانوهایی برای نوازندگان آماتور را نیز تولید و روانه بازار کرده است. و در راستای توسعه محصولات خود تلاش می ‌کند تا پیانوهای دیجیتالی ای را تولید کند که تا حد امکان به پیانو آکوستیک شبیه باشند. به همین دلیل تجربه یاماها در زمینه پیانوهای قدیمی آکوستیک باعث شده تا بتواند نمونه ‌های موفقی از پیانوهای دیجیتال را تولید نماید؛ که نمونه ‌های (سمپل)‌ صدای پیانوهای دیجیتال خود را از پیانو گرند فوق ‌العاده و محبوب کنسرتی آکوستیکش یعنی CFFIIIS می‌ گیرد. به همین دلیل پیانوهای دیجیتال این کمپانی در بازار طرفداران زیادی دارد. پیانوهای دیجیتال یاماها بادوام و مطمئن هستند و معمولا رضایت مشتری را جلب می‌ کنند.

خرید بهترین پیانو دیجیتال یاماها از فروشگاه آلیک موزیک:

یکی از معتبرترین ترین فروشگاه های آلات موسیقی ایرانی و خارجی، فروشگاه آلیک موزیک می باشد. که می توان گفت بزرگ ترین پخش کننده ی انواع پیانوهای دیجیتال و آکوستیک در ایران به شمار می رود. بنابراین اگر قصد خرید پیانو دیجیتال P-125 را دارید می توانید از فروشگاه آلیک موزیک برند معرفی شده را که بهترین در نوع خود است؛ آن هم با قیمت مناسب خریداری نمایید.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: کیبورد پیانو دیجیتال ترین پیانو یک پیانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی

اگر بتوانید کالای مورد نیازتان را به‌صورت اقساطی، بدون واسطه از فروشندگان معتبر محصولات دیجیتالی و لوازم خانگی بخرید چطور؟ آیا حاضر هستید وارد وب‌سایتی شوید که شما را با مجموعه‌ای از برندهای معتبر این محصولات آشنا می‌کند و با تیم پشتیبانی خود به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحت‌ترین شکل ممکن کالای مورد نیازتان را خریداری کنید؟ اگر جواب شما بله است، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به شما وب‌سایتی را معرفی کنیم تا خیالتان از بابت خرید محصولات لوازم دیجیتال و خانگی راحت شود و با همین مقدار پولی که الان دارید، خرید خود را انجام دهید.

با کالامارکت بیشتر آشنا شوید؟

کالامارکت یک مارکت پلیس یا بازارگاهی است که در آن تعداد زیادی از فروشندگان محصولات دیجیتال و خانگی انواعی از محصولات خود را به مشتریانی که به دنبال خرید اقساطی هستند و می‌خواهند کالاهای با کیفیتی را خریداری کنند، عرضه کرده‌اند. شما با مراجعه به کالامارکت می‌توانید به‌صورت اقساطی، همین الان کالای موردنظر خود را خریداری کنید. فرقی نمی‌کند که در کدام شهر از ایران هستید، بعد از خرید، کالای مورد نظرتان در سریع ترین زمان ممکن به در منزل شما ارسال میشود.

اگر نسبت به کیفیت محصولات عرضه شده در کالامارکت شک دارید، باید بدانید که محصولات ارائه شده در این وبسایت دارای گارانتی هستند. مزایای خرید از کالامارکت به این موارد محدود نمی‌شود در بخش بعدی مقاله به طور کامل مزایای خرید از این مارکت پلیس را معرفی می‌کنیم.

مزایای خرید از کالا مارکت اگر پول کافی برای خرید محصولات خانگی و دیجیتال مورد نیازتان را ندارید کالا مارکت برای شما مناسب است. بدون نیاز به ضامن تنها با داشتن چک صیادی بنفش می‌توانید وام بگیرید و کالای موردنظر خود را خریداری کنید و وام خود را در اقساط تعیین شده پرداخت کنید. برای بازپرداخت اقساط وام خود کمترین کارمزد برای شما در نظر گرفته می‌شود. بعد از دریافت کالای خریداری شده، ۷ روز امکان بازگشت کالا برای شما وجود دارد. تنوع محصولات دیجیتال و خانگی کالا مارکت شما را از سر زدن به وب‌سایت‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند. وب‌سایت کالا مارکت دارای نشان اعتماد الکترونیک یا اینماد است و با خیال راحت میتوانید هزینه کالای موردنیازتان را از درگاه‌های بانکی این وب‌سایت بپردازید. در هر کجای ایران که باشید، بعد از خرید می‌توانید کالای خود را در منزل تحویل بگیرید. تمامی کالاهای ارائه‌شده در کالامارکت دارای گارانتی هستند تا مشتریان از خرید خود اطمینان کافی داشته باشند. اگر قبل از خرید، حین خرید یا حتی بعد از خرید سؤالی داشتید، میتوانید هفت روز هفته، از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، از راهنمایی تیم پشتیبانی کالامارکت استفاده کنید.

چه محصولاتی در کالامارکت به فروش می رسد؟

محصولات ارائه شده در کالا مارکت را می‌توان به چهار دسته زیر طبقه‌بندی کرد:

۱. لوازم خانه و آشپزخانه: اگر به دنبال تهیه جهیزیه هستید یا می‌خواهید وسایل خانه خود را تکمیل یا تغییر دهید، می‌توانید در کالامارکت انواعی از وسایل مختلف نظیر ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال و فریزر، جاروبرقی، کولر گازی را که توسط شرکت‌های معتبری نظیر دوو، جی پلاس و اسنوا ساخته شده‌اند، تهیه کنید.

۲. کالاهای دیجیتال: اگر به دنبال خرید موبایل، لپ‌تاپ، هدفون، ساعت و مچ بند هوشمند و کنسول بازی آن‌هم به‌صورت اقساطی هستید، کالامارکت برای شما مناسب است.

۳. لوازم صوتی و تصویری: انواعی از برندهای مختلف تلویزیون، اسپیکر، ساندبار و بلندگو را می‌توانید در کالامارکت پیدا کنید.

۴. شمش و طلای گرمی: اگر به دنبال خرید شمش‌های طلای ۱۸ عیار در وزن‌های مختلف (بالای یک گرم) هستید، در کالامارکت تنوعی از این محصول را پیدا خواهید کرد.

چگونه از کالامارکت به صورت اقساطی خرید کنیم؟

برای خرید اقساطی کالاهای موجود در بازارگاه کالامارکت لازم است که مراحل زیر را طی کنید:

در ابتدا باید مراحل دریافت وام را از تأمین‌کننده اعتبار در وب‌سایت «مانیسا» طی کنید و وام موردنظر خود را با داشتن چک صیادی بنفش دریافت کنید. سپس باید وارد سایت کالامارکت شوید و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود ثبت‌نام را انجام دهید. در مرحله بعد می‌توانید کالای موردنظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید. در هنگام انتخاب شیوه پرداخت باید پرداخت اعتباری را انتخاب کنید. جمع بندی

اگر می‌خواهید کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی موردنظر خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنید، به کالامارکت مراجعه کنید. کالامارکت یک مارکت پلیس یا بازارگاه فروش محصولات با کیفیت خانگی و دیجیتال است. در این وب‌سایت فروشندگان معتبر محصولات متنوعی از کالاهای خود را به دست مشتریان میرسانند. داشتن پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، ضمانت هفت روزه برای بازگشت کالا، گارانتی و نماد اعتبار الکترونیک خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن راحت می‌کند.

کد خبر 848639

دیگر خبرها

  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند 
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • ظهور شاه‌کلید قفل‌های دیجیتال/ رایانه‌های کوانتومی رمزگذاری را بی‌معنا می‌کنند