Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری، از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به سؤالات و درخواست‌های تعدادی از شهروندان پاسخ داد.

محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز (سه‌شنبه 13 خرداد) طی یک ساعت حضور خود در مرکز ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی، با تعدادی از شهروندان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) گفت‌وگو و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از ثبت درخواست‌های شهروندان، دستورهای لازم برای پیگیری مشکلات آنها را از سوی دستگاه‌های مرتبط صادر کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از همکاران استانداری که در مرکز سامد پاسخگوی تماس‌های مردم هستند، گفت: براساس دستورالعمل، همه مسئولان مکلفند طبق برنامه و با اطلاع‌رسانی قبلی در این مرکز حضور یابند و مشکلات مراجعان را پیگیری کنند.

وی افزود: بخش قابل توجهی از مشکلات مردم ناشی از عدم اطلاع دقیق از بخشنامه‌ها و مأموریت‌های دستگاه‌هاست که در تماس با مرکز سامد راهنمایی‌های لازم در این خصوص ارائه می‌شود؛ بنده امروز طبق برنامه در این مرکز حضور یافتم تا مسائل و مشکلات مردم را بشنوم و به مدیران نیز توصیه می‌کنم که به صورت منظم وقت خود را به این امر اختصاص دهند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی هم با اشاره به وظایف مرکز سامد، گفت: کارشناسان این مرکز، شهروندان را درخصوص مسائل مطرح شده راهنمایی و مشکلات آنها را به دستگاه‌های مرتبط ارجاع می‌دهند.

یدالله قاری‌زاده افزود: روزانه به طور متوسط 200 تماس با مرکز سامد برقرار می‌شود و مدیران استان نیز طبق برنامه و به صورت یک روز در میان در این مرکز حضور می‌یابند تا پاسخگوی سوالات مردم باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سامانه تلفنی 111 یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور است که هر یک از آحاد مردم می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دولت و دستگاه‌های اجرایی را با آن مطرح کنند.

هدف از راه‌اندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی است.

ارتقا و توسعه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (111) که از ضریب نفوذ بالایی در دستگاه‌های اجرایی برخوردار است، با اصلاح رویکردهای خدمت‌رسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.

سامانه ارتباطی 111 با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی، خلاءهای موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمان‌های ذی‌ربط از چارچوب قانونی، نقش مطالبه‌گری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی ارتباط مردم مرکز سامد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی