Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:08:16 GMT

خواهر گتوسو درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۷۸۸

خواهر گتوسو درگذشت

خواهر سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی دار فانی را وداع گفت. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خواهر جنارو گتوسو، سرمربی تیم فوتبال ناپولی که از ماه فوریه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در ایتالیا بستری بود، امروز (سه‌شنبه) در سن 37 سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی ناپولی این خبر تلخ را امروز صبح وقتی که تیمش را در کاستل ولتورنو تمرین می‌داد، شنید.  

سرمربی ناپولی در ماه فوریه پس از بازی تیمش مقابل سامپدوریا، در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر نشد و بلافاصله راهی بیمارستان شد تا به ملاقات خواهرش برود که همان روز به دلیل بیماری به بیمارستان منتقل شده بود.

فرانچسکا، خواهر سرمربی آبی پوشان ناپل از آن تاریخ در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری بود، اما شرایط او بد و بدتر شد، تا اینکه امروز صبح دار فانی را وداع گفت.

گتوسو دستمزد یک ماه خودش را بخشید

فرانچسکا گتوسو پیش از این، سال‌ها در دفتر مرکزی باشگاه میلان به عنوان منشی کار می‌کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ناپولی جنارو گتوسو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناپولی جنارو گتوسو ناپولی جنارو گتوسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • مرگ تلخ پزشک زن؛ او پلن خودکشی‌اش را گفت اما مسخره شد!
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟