Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:03:28 GMT

یزد نیازمند شهرک طلا و جواهر است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۸۶۸

یزد نیازمند شهرک طلا و جواهر است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا زارع بنادکوکی در بازدید از واحد تولید النگوی عقیق به همراه فرماندار یزد اظهار داشت: با ایجاد مجتمع و شهرک طلا، تمامی سازندگان و حتی فروشندگان مصنوعات طلا و جواهر استان می‌توانند در این مجموعه حضور یابند.

وی بیان کرد: از جمله مشکلات پیش روی استاندارد یزد، سختی نظارت و کنترل سازندگان طلای استان است زیرا پراکندگی موجود برنامه ریزی های نظارت و بازرسی را در برخی موارد غیر ممکن و مختل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندار استان یزد تاکید کرد: در صورتی که سازندگان مصنوعات فلزات گران بهای استان دور هم جمع شوند، به راحتی متصدیان آنها می‌توانند از استاندارد یزد خدمات گرفته و انتقال امکانات آموزشی و مشاوره‌ای به آنان تسهیل می‌شود.

زارع بنادکوکی عنوان کرد: از دیگر مزایای ایجاد مجتمع و شهرک طلا آن است که نیروی انتظامی با قوت و سهولت بیشتری می‌تواند نسبت به تأمین امنیت این قشر مبادرت ورزد و این رویه سبب می‌شود آرامش خاطر خوبی برای سازندگان طلا فراهم شود.

وی افزود: تولیدات طلای یزد جلوه دیگری به صنایع دستی استان داده و متقاضیان و مشتریان زیادی را از اقصی نقاط کشور و جهان به سوی خود کشیده به گونه‌ای که از این طریق یزد به شهرت ویژه ای دست یافته است.

زارع بنادکوکی اظهار داشت: صنعت زیور آلات طلا و جواهر در استان از صنایع ریشه دار است و یزد توانسته همواره به عنوان یکی از استان‌های مطرح در این حوزه فعال باشد و ما وظیفه داریم از این جایگاه صیانت کنیم.

کد خبر 4940460

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محمدرضا زارع اداره کل استاندارد استان یزد اداره استاندارد استان یزد ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان قزوین عید سعید فطر بیرجند ایلام نماز عید سعید فطر مشهد ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با رفع فیلترینگ گوگل پلی اظهار کرد: سه بار درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی را به کارگروه ارائه دادیم اما اکثریت در این کارگروه با اعضای دولتی نیست. آخرین بار قبل از عید این درخواست را ارائه کردیم. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • خبرخوش زارع‌پور برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی