Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@16:01:16 GMT

ورود مسافران به اتوبوس بدون ماسک ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۹۰۰۵

ورود مسافران به اتوبوس بدون ماسک ممنوع شد

به گزارش تابناک به نقل از میزان، محمود ترفع با اعلام اینکه بر اساس آخرین پروتکل ابلاغی به این شرکت، استفاده تمامی مسافران اتوبوس از ماسک اجباری است، گفت: بر مبنای این دستورالعمل، ورود مسافران به اتوبوس بدون ماسک ممنوع است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه در اجرای پروتکل ابلاغی برای مقابله با کرونا، چاره‌ای جز سخت‌گیری و ممانعت از ورود شهروندان بدون ماسک به اتوبوس نداریم، افزود: از همه شهروندان درخواست می‌کنیم چنانچه قصد دارند از ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند، حتماً ماسک به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد شهروندانی که به هر علت ماسک به همراه ندارند، گفت: برای این گروه از شهروندان نیز تدابیری اندیشیده شده از جمله عرضه ماسک با قیمت مصوب در بیش از ۶۰ پایانه و ایستگاه پرمسافر خطوط تندرو تا اگر شهروندی ماسک نداشت و خواست از اتوبوس استفاده کند، این امکان برایش فراهم باشد که در محل، ماسک ابتیاع کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه به موجب توصیه‌های بهداشتی، اقتضای حضور شهروندان در خارج از منزل و در سطح شهر، استفاده از ماسک است، خاطرنشان کرد: البته این ضرورت در فضاهایی که جمعی از افراد در آن حضور می‌یابند، مضاعف می‌شود و از این رو، از شهروندان عزیز درخواست داریم هنگام سوار شدن به اتوبوس، لزوماً از ماسک استفاده کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سامانه سعدی تعلیق فوتبال ایران امام خمینی اعتبارنامه نمایندگی آتش سوزی جنگل های زاگرس شرکت واحد اتوبوسرانی خط واحد ماسک کرونا سامانه سعدی تعلیق فوتبال ایران امام خمینی اعتبارنامه نمایندگی آتش سوزی جنگل های زاگرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد که دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و ایرالکو در این مسابقه محروم از حضور هواداران خودی نیست، اما امروز خبر از محرومیت بانوان هوادار داد.

با این شرایط، برای نخستین بار در فصل جاری، بانوان اراکی نمی‌توانند در استادیوم حضور داشته باشند ولی حضور هواداران مرد در مسابقه آلومینیوم و پرسپولیس بلامانع است.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

 

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد