Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:38:29 GMT

آغاز برداشت جو از مزارع شهرستان دهاقان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۹۰۰۶

آغاز برداشت جو از مزارع شهرستان دهاقان

امیر صفرپور در گفت و گو با خبرنگار مهر از آغاز برداشت جو از مزارع این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: امسال در شهرستان حدود ۲۷۰۰ هکتار جو در مزارع قمبوان، پوده، همگین، دهاقان، گلشن، قمیشلو و… کشت شده است که بیشترین ارقامی که کشت شده است ارقام نصرت، بهرخ، والفجر و… است.

وی تشریح کرد: پیش بینی می‌شود امسال از این سطح زیرکشت در شهرستان ۱۰ هزار و ۸۰۰ تن جو برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان بیان داشت: کشاورزان این شهرستان امسال ۲۰ هکتار از مزارع خود را به کشت گوجه فرنگی از ارقام متین، نگین و… به روش آبیاری تیپ اختصاص دادند.

صفر پور ادامه داد: این میزان کشت در مزارع دزج، گژدمه، پوده و… انجام شده است که از این سطح ۸ هکتار توسط شرکت امین کشت پردیس انجام شده است و امسال پیش بینی می‌شود از این میزان سطح زیر کشت حدود ۲۰۰۰ تن گوجه فرنگی برداشت شود.

وی همچنین بیان کرد: شهرستان دهاقان دارای ۲۳.۵ هکتار گلخانه گل شاخه بریده با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۳۶ میلیون گل شاخه بریده در سطح استان می‌باشد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن بر تولیدات کشاورزی بویژه گلخانه‌های تولید گل شاخه بریده، خسارتی بالغ بر ۴۴,۸۰۹ میلیون ریال به این گلخانه‌ها در سطح شهرستان وارد شد.

کد خبر 4940417

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر صفر پور وزارت جهاد کشاورزی برداشت جو ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان قزوین عید سعید فطر بیرجند ایلام مشهد نماز عید سعید فطر ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت توت فرنگی از مزارع مازندران (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز برداشت گل گاوزبان در اشکورات رودسر (فیلم) برداشت صد‌ها تن بادام زمینی توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم) مراحل برداشت ده‌ها تن وانیل توسط کشاورزان ماداگاسکاری (فیلم)

دیگر خبرها

  • برداشت گوجه سبز از باغ های سرخه
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • مبارزه علیه سن مادر در ۱۸ هزار هکتار از مزارع رزن
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • برداشت توت فرنگی از مزارع مازندران (فیلم)
  • پیش بینی برداشت ۴٠٠هزار تن گندم از مزارع استان ایلام