Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@02:18:44 GMT

شناسایی ۶۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۹۳۴۵

شناسایی ۶۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان

  رویداد۲۴ علی احسان پور ظهر سه‌شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان، اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا در خوزستان و با توجه به افزایش مراکز نمونه در شهر‌های بزرگ به منظور تقویت هرچه بهتر نظام غربالگری، از دیروز تا امروز (۱۲ لغایت ۱۳ خرداد ۹۹) ۶۵۸ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از مجموع ۶۵۸ بیمار جدید، ۵۲۷ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۳۱ بیمار نیز بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: با احتساب این ۶۵۸ نفر، کل مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان به ۱۵ هزار و ۹۸۸ نفر افزایش یافت.بیشتر بخوانید: کرونا، ویروسی با هزار و یک چهره / افزایش علل موارد ابتلا کرونا، ویروسی با هزار و یک چهره / افزایش علل موارد ابتلا
احسان پور بیان کرد: با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم تاکنون ۱۴ هزار و ۵۹۱ بیمار از بیماران، بهبود یافته و یا از مراکز درمانی خوزستان ترخیص شدند و در حال حاضر ۸۰۲ بیمار در بیمارستان‌های این استان تحت درمان هستند.

وی در ادامه گفت: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا در خوزستان به ۵۹۵ نفر برسد.

بنا به گفته وی، همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، مهم‌ترین و بهترین راه برای پیشگیری از ابتلاء به این بیماری است و بر این دو روش تأکید می‌شود و مردم در همه حال باید آن‌ها را مد نظر خود قرار دهند و استفاده کنند.


لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا کرونا در خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید