Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی زاده روز سه شنبه در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان تهران افزود: شهرداری ها مکلفند اقدامات مطالعاتی این طرح ویژه را حداکثر تا سه ماه آینده انجام و به دبیرخانه ماده ۵ تحویل دهند.

وی یادآور شد: اقدامات مربوط به ساماندهی، نوسازی و بازسازی در بافت فرسوده برای ما اولویت ویژه ای دارد و نباید آن را در قالب طرح های جامع شهرها مد نظر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زاده اظهارداشت: طرح های تفصیلی شهرها برای تصویب و اجرا باید روند طولانی و زمانبری را سپری کنند در حالی که می توان برای ساماندهی بافت فرسوده با تعریف طرح ویژه هایی، اقدامات سریعتری انجام داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: پروژه هایی مربوط به بافت فرسوده و تغییر کاربری در این محدوده ها سریعتر تعیین تکلیف شوند و در اولویت کاری شهرداری ها قرار گیرد.

وی بر لزوم ساماندهی شهرهای دارای بافت وقتی از جمله پاکدشت، ورامین و قرچک تاکید و خاطرنشان کرد: اداره کل اوقاف مکلف است در اسرع وقت نشستی با تمامی دستگاه های مرتبط برای رفع مشکل بافت فرسوده برگزار کند.

تقی زاده ادامه داد: شهرستان بهارستان در میان ۱۶ شهرستان این استان، کمترین میزان توسعه یافتگی را دارد و از همین رو نیز توجه خاص مسئولان در تمامی بخش ها به ویژه حوزه بهداشتی و درمانی را می طلبد.

پیش از این معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران اعلام کرده بود که نزدیک ۳.۵ میلیون نفر از جمعیت این استان در بافت فرسوده، ناکارآمد و حاشیه ای زندگی می کنند و باید هرچه سریعتر نسبت به ساماندهی این نوع سکونتگاه ها برنامه ریزی و اقدام کرد.

برچسب‌ها استانداری تهران شهر تهران شركت بازآفرینی شهری ايران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری تهران شهر تهران شركت بازآفرینی شهری ايران استانداری تهران شهر تهران شركت بازآفرینی شهری ايران بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده