Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@23:52:37 GMT

بوستان جنگلی چیتگر برای استفاده شهروندان باز است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۹۶۱۹

بوستان جنگلی چیتگر برای استفاده شهروندان باز است

 زهرا صدراعظم نوری در دویست و هفدهمین جلسه شورا، با اشاره به تذکر روز یکشنبه یکی از اعضای شورا، مبنی بر بسته بودن درهای جنگلی بوستان چیتگر، گفت: بنده کارشناسان خود را به صورت ناشناس به این پارک فرستادم. بعد از گفت و گو با مردم، با مسئولان شهرداری منطقه نیز گفتگوهایی انجام دادند. در حال حاضر امکان بهره برداری شهروندان از این بوستان جنگلی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به عنوان رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر، باید اطلاعات دقیقی برای قضاوت درست بدست می‌آوردم. در نتیجه متوجه شدم در حال حاضر فعالیت در این بوستان وجود دارد، و مردم در آن تفریح می کنند.

وی با اشاره به تصویب ستاد مقابله با کرونا برای بسته شدن بوستان‌ها، گفت: در این فاصله، شهرداری این منطقه اقدام به انجام عملیات کاشت و بازپیرایی 40 هزار اصله درخت و احداث باغ با 2 هزار اصله درخت میوه در بوستان چیتگر کردند. همچنین در این مدت نسبت به عملیات زراعی، اعم از شخم زدن و حذف علف های هرز و دفع آفات نباتی اقدام کرده است.

او با بیان اینکه عدم تردد خودروها در این بوستان باعث کاهش آلودگی صوتی و محیطی و توقف تخریب فضای سبز شده است، تاکید کرد: این بوستان پذیرای شهروندان بدون خودرو است، و پیست ها و مسیرهای دوچرخه سواری نیز در حال ارائه خدمات هستند، و قرار است 12 خودرو برقی نیز در ورودی های بوستان، برای خدمات رسانی استقرار پیدا کنند. همچنین تهیه طرح جامع بوستان چیتگر بدون خودرو نیز در آینده ای نزدیک در حال تصویب است.

نوری در ادامه با اشاره به آتش سوزی شب گذشته بوستان چیتگر گفت: در انتهای شمال غربی بوستان به دلیل اینکه انبار مواد پلی اتیلن وجود دارد، آتش سوزی رخ داد که این آتش سوزی عمدی بود.

وی از معاونت خدمات شهری و مدیریت منطقه درخواست کرد، با توجه به شرایط گرمای هوا و مسائل سیاسی – اجتماعی نظارت کافی بر شهرها انجام شود، تا چنین اتفاقاتی شهر را دچار مشکل و آسیب نکند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از پر شدن سد دز؛ بوستان‌های دزفول زیر آب رفتند | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین،‌ شهرداری دزفول درحال تخلیه تمامی بوستان‌های ساحلی و مسدودسازی مسیرهای ورودی به تفرجگاه‌ها است.

کد خبر 849077 منبع: فارس برچسب‌ها سيل دزفول- خوزستان خبر مهم باران استان خوزستان

دیگر خبرها

  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • زیر آب رفتن بوستان‌های ساحلی دزفول با پر شدن سد دز + ویدئو
  • پس از پر شدن سد دز؛ بوستان‌های دزفول زیر آب رفتند | ویدئو
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز