Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به طرح های آبرسانی سیستان و بلوچستان خبر داد.

نشست بررسی طرح‌های آب‌رسانی سیستان و بلوچستان در دفتر معاون فنی و امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور، باحضور حمیدرضا عدل معاون فنی امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور، موهبتی استاندار و علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آبفای استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه علیرضا قاسمی گزارش کاملی از وضعیت آب استان و کمبودهای موجود در حوزه آبرسانی ارائه و درخواست نمود با اختصاص بودجه لازم جهت طرح های موجود و بهره برداری از آنها مشکلات مردم استان به حداقل برسد.

همچنین استاندار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های دولت و لزوم توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های استان، برطرف نمودن نیاز آب مردم را جز اولین حقوق آن‌ها برشمرد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، در پایان این جلسه با اصلاحیه ماده ۵۶ قانون بودجه به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان جهت آب‌رسانی به مجتمع روستاهای پایین دست سد پیشین و شهر نگور موافقت نمود.

برچسب هاسیستان و بلوچستان (استان سیستان و بلوچستان) وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روزهای اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

کد خبر 849149 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است