Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: ماموریت اصلی پژوهش و فناوری علاوه بر ایجاد بستر تولید ثروت، افزایش رضایتمندی ذینفعان کلیدی، تسهیل فرآیندها و ارائه راهکارها برای حرکت در مسیر تحقق توسعه پایدار است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نشست گزارش دهی مدیریت پژوهش و فناوری این سازمان با اشاره به جایگاه پژوهش و فناوری در سازمان‌ها گفت: اشرافیت کامل نسبت به ماموریت و چشم اندازهای سازمانی و نقش پژوهش در ارائه راهکار متناسب با افق های ترسیم شده در برنامه ریزی های فصلی و سالانه یکی از مهمترین وظایف پژوهش و فناوری است که لازم است بر اساس این معیارها شاخص هایی تعریف و متناسب با آن هدف‌گذاری، برنامه ریزی و اجرا و نتایج و اثربخشی انها پایش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج خرمدل مطالعه زمینه هایی که باعث افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها می شود را از دیگر ماموریت های پژوهش و فناوری عنوان و تاکید کرد: پایش عملکرد سازمانی، شناسایی موانع پیشرفت و ارائه راهکارهای علمی متناسب با آن، باید به صورت منظم و پیوسته انجام و گزارش آن به مدیریت ارشد سازمان و ذینفعان ارایه شود.

وی با تاکید بر ایجاد بانک اطلاعاتی فعالیت‌ها و پروژه‌های پژوهشی در منطقه ویژه‌ پارس، افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی پروژه های پژوهشی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس را باید مهم دانست که از فعالیت‌های پژوهشی مشترک و تکراری جلوگیری و سبب ایجاد یکپارچگی بیشتر بین شرکت‌ها و در نتیجه افزایش بهره‌وری‌ می‌شود.

خرمدل با تاکید بر تشکیل مدیریت دانش در سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: بهره مندی از دانش و تجارب علمی جدید کارکنان و همچنین مراکز تحقیق و توسعه شرکت های مستقر در منطقه می تواند یاری دهنده ما در تحقق سند چشم انداز منطقه و اهداف توسعه ای باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس همچنین از پیگیری برای تشکیل مرکز رشد در منطقه ویژه پارس خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس، خرمدل افزود: واردات برخی از محصولات نهایی برای کشور بسیار پر هزینه است در صورتی که مواد اولیه تولید آن محصول در کشور وجود دارد، بنابراین ما می توانیم از ظرفیت های موجود در بخش سرمایه گذاری و شرکت های دانش بنیان کشور برای تکمیل زنجیره تولید به‌ ویژه در صنایع پایین دستی منطقه که از مهمترین اهداف توسعه ای صنعت نفت است استفاده کنیم.

برچسب هامنطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو سازمان منطقه ویژه پارس پژوهش و فناوری شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود

عسل عظیمیان، رئیس مرکز تحقیقات حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی بین این واحد دانشگاهی و دادگستری شهرستان شاهرود خبر داد‌، اظهار کرد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه تقویت و توسعه همکاری این مرکز و دادگستری شاهرود در زمینه به‌کارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیاز‌های طرفین و استفاده از توانمندی‌های تخصصی و نیروی انسانی و اطلاع‌رسانی با استفاده از همه امکانات طرفین است.

وی افزود: همکاری در انجام پروژه‌های تحقیقاتی با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های تحقیقاتی قوه قضائیه، تمرکز بر پیشگیری از وقوع جرم و کاهش تعداد پرونده‌های وارد شده به دادگاه‌ها، ایجاد زمینه‌های مناسب برای بهره‌گیری از توانمندی‌ها و خدمات پژوهشی طرفین، برگزاری جلسات، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با توجه به نیاز طرفین از دیگر مفاد همکاری‌های طرفین است.

رئیس مرکز تحقیقات حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود دیگر مفاد این تفاهم‌نامه را پیش‌بینی مرکز تحقیقات حقوقی به مصابه دفتر ارتباطی دادگستری شهرستان شاهرود در دانشگاه به‌منظور تسهیل ارتباط با استادان، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه با همکاری و مساعدت کارکنان واحد پژوهش و فناوری دانشگاه و یا کارکنان باشگاه پژوهشگران جوان مستقر در دانشگاه در راستای ارتقای کمی و کیفی پژوهش‌ها و همکاری‌های پژوهشی عنوان کرد.

عظیمیان بیان کرد: برگزاری نشست‌های علمی مشترک برای انتقال تجربیات و نیاز‌های دادگستری شهرستان به دانشگاه و برعکس و نیز ارائه برنامه توسعه فناوری و مشاوره علمی و پژوهشی برای طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی دادگستری شهرستان شاهرود حسب مورد ازجمله مفادی است که مورد توافق طرفین قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به رسالت و جایگاه دانشگاه و فراهم بودن امکان دسترسی به به‌روزترین فناوری و دانش‌های فنی، دانشگاه تلاش می‌کند فناوری‌های مورد نیاز دادگستری را از طریق هماهنگی و همکاری‌های دوجانبه در اختیار آن دستگاه قرار دهد.

رئیس مرکز تحقیقات حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود یکی از اهداف مهم را معرفی و ارائه طرح‌ها و اختراعات مرتبط با دانشجویان در مقاطع مختلف به‌منظور استفاده و برخورداری از حمایت‌ها و تشویق‌های مادی و معنوی دادگستری شهرستان شاهرود دانست و مطرح کرد: برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های مشترک به‌منظور افزایش بهره‌وری، کارایی و اثربخشی کارکنان حوزه قضایی شهرستان شاهرود در مقاطع مختلف یکی از اقسام مهم تفاهم‌نامه مذکور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳